Villa Salmela

Karjalaisten Kesäkoti (Villa Salmela) on tarkoitettu karjalaisten lomanvietto- ja virkistyspaikaksi, mutta on kuitenkin avoin kaikille asiakkaille kesäkaudella kahvion muodossa. Kaunista kartanoa, tiloja sekä rantasaunaa vuokrataan myös laadukkaiden juhlien, seminaarien ja illanviettojen pitopaikaksi. Tulethan rohkiasti käymään ja kyseleppä lisää niin myö autetaan siuta kotiutummaan! Tarkastele ja varaa tapahtuma tai rantasauna Villa Salmelasta tästä! Lisätietoja Villa Salmelaa hallinnoivan Pääsky Ry:n toiminnasta löydät Karjalan Liiton sivuilta: https://www.karjalanliitto.fi/karjalan-liitto/jasenyhteisot/piiri-ja-liittoyhdistykset/paakaup.seudun-karjal.yhteisot-paasky-ry.html

Jäsenmaksu 2022

Vpl.Pyhäjärvi-seura ry:n jäsenmaksu on 10€. Karjalan liiton jäsenmaksun 20€ voit maksaa tämän tai jonkun muun seuran kautta.

Yhteystiedot 2022

Hallituksen jäsenet: pj Riitta Hirvonen,puh.0504147359 ja email:riitta.hirvonen@kotikone.fi. Varapj Marketta Mattila. Siht. Eeva-Liisa Miikkola, puh. 050 3417411 ja email: eevamiikkola@gmail.com. Rah.hoit., jäs.rek. Kaisa-Liisa Korhonen puh. 050 5905433 ja email: kaisaliisako@gmail.com. Muut jäsenet: Hannu Huuhka, Mika Puranen, Päivi Seppänen ja Pirjo Tomperi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!