Esitietoa tapahtumista tulevalle vuodelle 2021:

Matka Uuraaseen ja Viipuriin - 30.7 - 1.8.2021. Nevatours on tehnyt hotellivaraukset 30 henkilölle 30-31.7. Country Club Pihtove ja 31.7-1.8. Hotelli Victoria.  Hinta- ja muut tiedot sekä ohjeet ilmoittautumisesta myöhemmin, kunhan selviävät.

Ajankohtaista - tulevat tapahtumat 2020:

Joulujuhla - 19.12.2020 klo 13 alkaen Karjalatalon Wiipuri-salissa. Ravansaariseura on järjestelyvuorossa.

Vuosikokous 2020

Lauantaina 14.3.2020 klo 15:00 Karjalatalossa. Vuosikokouksen jälkeinen jäsentiedote lähetetty jäsenille.

Matka Merikarjalaan

Uuraaseen ja Viipuriin 31.7 - 2.8.2020. PERUUNTUNUT koronaviruksen takia!

Lähiseutu- ja kulttuurimatka Kotkaan

Lauantaina 26.9.2020. Tilaisuus on tarkoitettu jäsenille ja ystäville. Lähtö Helsingistä klo 9:00 - Kiasman pysäkki. n. 10:45 Merikeskus Wellamo, näyttelykierros. 13:30 lounas ravintolassa Vanha Fiskari, jonka jälkeen siirtyminen vesipuisto Sapokkaan. Ulkotiloissa toimimme syyssäiden mukaisesti. Paluumatka alkaa viimeistään klo 18:00. Tuutha Siekii!

Joulujuhla

Uuraan saaristolaisten joulujuhla 🎄⭐️19.12.2020 Karjalatalon Wiipuri-salissa. Ravansaariseura on järjestelyvuorossa - jouluruokaa, ohjelmaa, arpajaiset, mukavaa yhdessäoloa ja Joulupukkikin on luvannut käydä! Tuotha Sie tullessais pienen joululahjan ja mielellään arpapalkinnon.

matiketopelasu