HUOM! Ilmoittautuminen tapahtumiin ja tiedustelut sähköpostiin -> uuraskilta(at)gmail.com

Tulevia tapahtumia vuodelle 2022:

72. Karjalaiset Kesäjuhlat Raumalla 17. - 19.6.2022 -> Karjalan Liiton sivuille - tästä

Tietoa Uuras-Killan toiminnasta, Jäsentiedote 2022 -> tästä

Uuras-Kilta Raumalla

Karjalaisten kesäjuhlien lomassa järjesti Uuras-Kilta ry seuran oman tilaisuuden lauantaina 18.6 Ravintola Frescossa. Paikalla oli mukava määrä Uuras peräisiä ja parituntinen vierähti nopeasti suunnitellun ohjelman mukaisesti ja lopuksi vapaan seurustelun merkeissä, jossa mm. luotiin uusia tuttavuuksia.

Tapaaminen Salmelassa 9.8.2022

Tiistaina 9.8.2022 oli Uuras-Killan jäsenten ja ystävien tapaaminen Villa Salmelassa Jollaksessa. Kahvittelimme, saunoimme ja päälle söimme saunamakkarat. Mukavaa seurustelua ja hienoja lauluesityksiä. Sääkin suosi tapahtumaa, joten kaik ol kohallaa.

Syysretki Haminaan lauantaina 8.10.2022

Lähdimme Haminaan tilausajolla Kiasman pysäkiltä. Tutustuimme Haminassa RUK-museoon ja söimme lounaan Upseerikerholla. Paluumatkalla Helsinkiin kävimme Pyhtäällä tutustumassa paikalliseen kirkkoon, tosin vain ulkopuolelta. Olitha Siekii!

Joulujuhla 17.12.2022

Joulujuhla kello 13.00 alkaen Karjalatalolla Yläsalissa. Ohjelmassa jouluruokaa, vieras Korvatunturilta ja yhteislaulua. Joululounas omakustanteinen 35 eur. Ota mukaan pieni paketti pukinkonttiin. Tuutha Siekii - Ilmoittaudu uuraskilta(ät)gmail.com

matiketopelasu