Suistamon Perinneseuran toiminta 2019

Suistamon Perinneseura järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia.

Kotiseutumatkat, laulujuhlat ja pruasniekka 7.-10.6.2019

Vuoden suurimpiin tapahtumiin kuuluu Suistamolla järjestetettävät laulujuhlat. Vuonna 2019 Suistamon laulujuhlille osallistui noin 200 juhlavierasta. Juhlissa esiintyivät Amanda Kauranne ja Satu Niemelä (kuvassa), kuoro Hora Solovei ja folkrock-bändi Rajatapaus. Laulujuhlien yhteydessä vietettiin myös Pyhän Nikolaoksen kirkon 175-vuotisjuhlia.

Laulujuhlien ohjelmaan kuului vuonna 2019 ensimmäistä kertaa illatsut - laulua ja tanssia Rajatapauksen tahdissa!

Karjalaiset kesäjuhlat 14.-16.6.

Suistamon Perinneseura osallistuu joka kesä järjestettäville Karjalaisille kesäjuhlille, ja juhlan yhteydessä suistamolaisilla on oma kahvitilaisuus. Kuvassa Suistamon Perinneseuran jäsenet Hämeenlinnassa kesällä 2019.

Syystalkoot 21.-22.9.

Syyskuussa Suistamon Perinneseura järjestää omatoimimatkan Suistamolle hautausmaiden kunnostustalkoisiin. Tänä syksynä talkoopäivä on 21.9. Kuva Bukulein hautausmaalta vuonna 2018.

Suistamolainen kirkkopyhä Uspenskin katedraalisaa 25.8.2019

Joulujuhlat 8.12.2019 Karjalatalon juhlasalissa

Itsenäisyyspäivän vartio 6.12.2019

Sääntömääräiset kokoukset

Kevätkokous järjestettiin 7.4. ja syyskokous pidetään 6.10. Karjalatalon yläsalissa. Kuva kevätkokouksesta: kokouksessa esiintyi karjalankielisen duon Loimolan Voiman Mika Saatsi.

Tule mukaan Suistamon Perinneseuran tapahtumiin

Seuraa tapahtumakalenteria

Suistamon Perinneviesti

Suistamon Perinneseuran jäsenille lähetettävä Perinneviesti ilmestyy syyskuussa. Olethan jo jäsen?