Kevään kokoukset olivat virtuaalisina. Koronatilanne helpotti vasta syksyllä.

Syksyn ensimmäisessä kuukausitapaamisessa 26.9. kahviteltiin, juteltiin ja katsottiin toimintakyselyn tuloksia. Turvavälit olivat enimmäkseen kunnossa, käsiä desinfioitiin ja maskejakin pidettiin.

Karjalasta löydettyjen ja tunnistettujen sankarivainajien, ylikersantti Eugen Wistin, sotamies Onni Paanasen ja korpraali Alvi Jänösen, siunaustilaisuus ja hautaan laskeminen sotilaallisin kunnianosoituksin toimitettiin Lappeen Marian kirkossa ja Lappeenrannan Sankarihautausmaalla 3. lokakuuta 2021. Yhdistyksen edustajina tilaisuuteen osallistuivat puheenjohtaja Marja-Leena Kuosa ja varapuheenjohtaja Hannu Rumpunen.

Viikonloppuna 27.-28.11. : Sääntömääräinen syyskokous pidettiin runsaslukuisena. Kiira, tuleva opaskoira, yhdistyksemme uusin "jäsen" oli mukana kokouksessa, jossa kuultiin Wistin suvun tarinaa. Lauantaina yhdistys osallistui Pitäjä- ja sukumarkkinoille Karjalatalolla.

Lauantaina 18.12. osallistuttiin Karjalatalon joulumyyjäisiin. Kiitos kaikille talkoisiin osallistuneille!