Entiset Kivennapalaiset ry:n tapahtumia

Jäsenyhteisön tapahtumasivu - Suur-Jaakkimalaiset r.y.

Tule mukaan - muista ilmoittautua

Tapahtumakalenteri 2024

Karjalaiset kesäjuhlat 15.-16.6. lähestyvät. Entiset Kivennapalaiset on mukana kesäjuhlilla - pian päästään nauttimaan iloisesta juhlatunnelmasta Mikkelissä! Puheenjohtaja Seppo Henttistä pääsee jututtamaan Karjalaisella kesätorilla Saimaa Stadiumilla. Sepolla on tuttuun tapaan mukanaan runsaasti Karjalaan ja erityisesti Kivennapaan liittyvää kirjallisuutta. Ota uusi jäsenkortti mukaan kesäjuhlille - vain sen esittämällä saa alennuksia pääsylipuista. Parhaiten kesäjuhlainfoa voi seurata www.karjalaisetkesajuhlat.fi -sivuilla ja myös Karjalan Kunnaat -lehdessä on runsas tietopaketti juhlaviikonlopusta.

Kivennavan kihuilla 11.8. Lammilla esittelemme 74 vuoden toimintaamme pääkaupunkiseudun kivennapalaisten yhdyssiteenä ja tuomme tarjolle Kivennavan kyläkirjoja ja Karjala-aiheista kirjallisuutta. Kihujen teemana on kivennapalaiset suvut. Jos olet kiinnostunut esimerkiksi Ronnunkylän Lemmettyjen, Seppälän Martikaisten tai Mustanpohjan Pohjalaisten vaiheista, tervetuloa haastelemaan ja kyselemään.

Tapaamiset syksyllä Karjalatalon Wiipuri-salissa 2024
Syystapaaminen sunnuntaina 6.10. klo 15 alkaen