Ajankohtaisia asioita Uudenmaan piirissä

Puheenjohtajan kirje piirille 10.2.2019 (päivitetty kohdan 3 osalta)

1. Karjalan Liiton on lähettänyt 8.2.2019 uutiskirjeen, jonka olette ehkä jo saaneetkin. Kirjeessä on mainittu seuran toimintaseloste, joka tulee toimittaa 28. helmikuuta mennessä aluevastaavalle.  Uudenmaan piirin jäsenseurat on jaettu kolmen aluevastaavan ”seuraryppäisiin”: Läntinen seurarypäs, Itäinen seurarypäs ja ”Radanvarren + pitäjäseurojen seurarypäs.  Tällä hetkellä piirissämme on vain kaksi aluevastaavaa: Reeta Rossi (Itäinen seurarypäs) ja Erja Vaarala (Läntinen seurarypäs).  Kolmatta aluevastaavaa etsitään.

Uudenmaan piirin jäsenseurat toimittavat pyydetyt toimintaselosteet (kolme lomaketta: Toimintaseloste / pisteet, Toimintaseloste / osallistumiset ja kohtaamiset, Toimintaseloste / yhteystiedot) ja vuosikertomusluonnokset seuraavasti:

1. Pitäjäyhdistykset ( Entiset Kivennapalaiset ry, Hiitolaiset ry, Kirvu-Kerho ry, Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry, Pääkaupungin Räisäläiset ry, Pääkaupungin Valkjärveläiset ry, Sortavala-seura Helsinki ry) toimittavat suoraan Karjalan Liittoon 15.3.2019 mennessä
  2. Karjalaseurat (Loviisan Seudun Karjala-seura ry, Askolan Karjalaisseura ry, Porvoon Karjala-seura ry, Hyvinkään Karjala-seura ry, Jokelan Karjala-Seura ry, Järvenpään Karjala Seura ry, Keravan Karjalaseura ry, Nurmijärven Karjala-seura ry, Vantaan Karjalaseura ry, Pääkaupungin Karjalaiset ry, Pääkaupungin Karjalaiset Nuoret ry) aluevastaava Reeta Rossille 28.2.2019 mennessä. (Reeta Rossi, Viperkintie 135, 07900 Loviisa. Puh. 0505406204, email reeta.rossi@gmail.com
  3. Karjalaseurat (Hankoniemen Karjalaiset ry, Lohjan Karjalaseura ry, Kirkkonummen Karjala-Seura ry, Karkkilan Karjala-seura ry, Nummen Karjalaiset ry, Pusulan Karjalaiset ry, Vihdin Karjalaseura ry, Tapiolan Karjala-seura ry) aluevastaava Erja Vaaralalle 28.2.2019 mennessä, Kiviniemenkatu 11 F 11, 08100 Lohja. Puh. 0443740079, email erja.vaarala@gmail.com

Jos teillä on ongelmia lomakkeiden lataamisen kanssa liiton nettisivuilta, ottakaa yhteyttä joko minuun (Jaakko) tai piirin uuteen sihteeriin (Marja).

1. Uudenmaan piirin uutena sihteerinä aloittaa Marja Fomin.

Marja Fomin

p. 0509793695

marjafomin@gmail.com

Mäntymatinkatu 10, 05900 Hyvinkää

Pyydän, että KAIKKI jäsenseurat toimittaisivat Marjalle päivitetyt yhteystiedot:

• puheenjohtaja
  • varapuheenjohtaja
  • sihteeri
  • tiedottaja (jos on erikseen valittu)
  • rahastonhoitaja

1. Tiedoksi: Uudenmaan piirin sääntömuutos oli PRH:n käsiteltävänä ja päätös on tullut.  Piirin uusi nimi on Karjalan Liiton Uudenmaan piiri ry. Uudet säännöt on päivitetty piirin Säännöt-sivuille.

1. Tiedoksi: Uudenmaan piirin kevätkokous pidetään lauantaina 30. maaliskuuta 2019 Jokelassa.  Tarkemmat tiedot tulevat kokouskutsussa maaliskuun alkupuolella.

1. Kysely.  Karjalan Liitto järjestää toimihenkilökoulutusta kevään aikana. Ajankohdat ovat 16.2., 16.3. ja 23.3.  Jos mikään näistä liiton ajankohdista ei sovi, voimme järjestää vastaavia tilaisuuksia myös piirin puitteissa.  Ottakaa yhteyttä.  Mikäli osallistujia on riittävästi, alamme suunnitella piirin koulutusta.  Toimihenkilökoulutuksen lisäksi toisena aiheena (ja kurssina) voisimme järjestää yhdistyksen taloudenhoidon kurssin. Ilmoittakaa halukkuus myös tähän rahastonhoitajan tehtäviin tarkoitettuun erityiskurssiin.

Ilmoittelemme piirin tapahtumista lisää kevään aikana.

Hyvää keskitalvea kaikille!

Ollaan yhteyksissä.