Tarinailta Myyringissä.

Tervetuloa mukaan: tässä voit liittyä jäseneksi

Sääntöjen mukaan seuran tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuuri- ja etujärjestönä tehdä toiminnallaan tunnetuksi Karjalaa sekä vaalia ja kehittää karjalaista kulttuuria.

Seuran toiminnan rungon muodostavat kerran kuukaudessa pidettävät tarinaillat Myyrmäessä Vantaan Kaupungilta seuran käyttöön saadussa tilassa, Paalutori 3, Myyrmäkitalo 3 krs.

Tarinaillat joka kuukauden toinen tiistai (ei kesä-elokuussa) alkavat klo 16.30 kahvitarjoilulla, jonka jälkeen kuulemme eri aihepiireistä esitelmiä, mm. Karjalasta ja karjalaisuudesta. Yksi ilta vietetään musiikin merkeissä ja lauluilloissa on vieraillut myös ammattimaisia viihdetaiteilijoita.

Seuran ohjelmaan on kuulunut myös retket Karjalaan ja Viroon sekä teatterikäynnit.

Seuran jäsenmäärä oli vuoden 2023 lopulla 151 jäsentä.

JÄSENEDUT

Karjalan Kunnaat jäsenlehti tai verkkolehti 4 x vuodessa. Karjalakortti, jolla saat monia etuja, esim. alennusta Kesäjuhlien pääsylipuista, kursseista, matkoista ym.

- Korukaivos, Kielotie 7, Tikkurila antaa tuotteistaan 15-20% alennusta Karjalakortilla!

- Myyr-Kukka, Myyrmannin ostoskeskus 1 krs., Myyrmäki, antaa 10% alennusta normaalihintaisista tuotteistaan Karjalakortilla!

Tästä voit tulostaa paperisen lomakkeen.

JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE

LIITY SEURAMME JÄSENEKSI

Olen kiinnostunut liittymisestä, koska

Jäsenpostini saa lähettää sähköpostilla.

Jäsenmaksu 2024

Seuramme jäsenmaksu 2024 on 30,00 € , josta Karjalan Liiton osuus € 20,00, piirin osuus 1 € / jäsen.

Yhteystiedot

Tarja Andersson, puheenjohtaja, puh.0407153538, anderssonin.tarja@gmail.com Marianne Gahan, sihteeri ja tiedottaja, puh.0400777910, marianne.gahan@hotmail.com, Irina Alanne, rahastonhoitaja, puh. 0400394651, irina.alanne@gmail.com. Sinikka Konttinen, jäsenasiat, puh.0451336280, sinikka.konttinen@outlook.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!