Kaipaatko hyvää luettavaa?

Kirjoja voi tilata Tuula Hämäläiseltä, puh. 040 554 6936

Seuramme kunniajäsen Paavo Suoninen on myös kirjailija! Meillä on myynnissä seuraavia Paavo Suonisen kirjoja:

Karjala Keskellämme

Suomessa Karjalan ja muidedn maakuntien vuorovaikutus on synnyttänyt yhtenäisen Suomen kansan. Erityisesti pääkaupunkiseudun ja täällä asuvien karjalaisten yhteistoiminta on koitunut koko alueen ja koko maan menestykseksi ja parhaaksi. Mutta keitä me olemme ja mistä me tulemme? Tähän kysymykseen Suonisen teos vastaa kuljettaen karjalaisuutta historian hämäristä tähän päivään.

Hinta 30 euroa

Mannerheim - suurin suomalainen

Mannerheimin kirjeenvaihtoon perustuva kirja, josta Paavo Suoninen on saanut Sotainvalidien veljesliiton ansiomitalin.

Hinta 20 euroa

Uuden Sammon saattajaksi - Karjalatalo 30 vuotta

Kalevalaisen kadunnimistön perusteella Käpylään paikkansa saanut oma talo valmistui vuonna 1974.

Hinta 10 euroa

Kirjatilaukset:

Pääkaupungin Karjalaiset ry, Tuula Hämäläinen puh. 09-872 1005 tai 040-554 6936, sähköposti: tuula.hamalainen7@saunalahti.fi

Jäsenmaksu 2018

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää Kivennapaseuran jäsenmaksun 18€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Seppo Komonen p. 040 019 1235 seppo.t.komonen@gmail.com Hallituksen varapuheenjohtaja Jyrki Warvas p. 040 568 6314 jyrki.warvas@dnainternet.net Sihteeri Ebba Penttilä p. 040 823 2016 ebba.penttila@gmail.com Suvannon Seutu lehti Vuokselan osalta yhteyshenkilö 1.1.2018 alkaen Seppo Komonen Kompiontie 43 a 51200 Kangasniemi seppo.t.komonen@gmail.com p. 040 019 1235

Tietoa seurasta

Ota rohkeasti yhteyttä meihin ja kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!