Naantalin Karjalaiset ry

Etusivulle

Tervetuloa sivuille ja hyvää alkavaa kesää!

Maanantaina 13.5. varaudumme menemään retkelle Vaarjoen laavulle. Yhdistys tarjoaa eväät laavulla. Lähtö kimppakyydein Kreivinniityn järjestötalon parkkipaikalta klo 13.30, autoilla pääsee perille myös huonommin liikkuvat. Sään ollessa sateinen, arktinen tms. varaudutaan pysymään sisällä normaalin tarinatuokion tavoin Kreivinniityn talossa.

RETKI LOIMAALLE

Ilmoittautukaa pikapuolin 15.5. mennessä Kalervolle p. 044 9824058 Raision karjalaiseten järjestämälle retkelle Loimaalle Sarka-museoon ja Alpo Jaakolan patsaspuistoon. Retken hinta kyyteineen ja lounaineen 30e/hlö, mikä maksetaan viitteellä 1074 Raision karjalaisten tilille FI 74 5710 5250 0174 22. Maksun eräpäivä 20.5. Museoliput kukin maksaa lisäksi itse paikan päällä tai vilauttaa museokorttiaan, kellä sellainen on.

Naantalin Karjalaiset ry toimii kotikunnassaan karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Seura tekee tunnetuksi Karjalaa ja karjalaisuutta sekä vaalii karjalaista kulttuuria.

Vuonna 1941 perustettu Naantalin Karjalaset ry kuuluu maan vanhimpiin karjalaseuroihin. Se kuuluu Karjalan Liittoon ja karjalaseurojen Varsinais-Suomen piiriin. Seuran jäsenmäärä on noin 40.

Seuran järjestää tarinatuokioita, retkiä teattereihin ja naapuriseuroihin sekä toritapahtuman alkukesästä. Raision karjalaseuran kanssa on kerran kesässä yhteinen ulkoilutapahtuma. Seuran jäseniä osallistuu piirin tapahtumiin ja vuosittaisiin Karjalaisiin kesäjuhliin.

Tietoa Naantalin Karjalaset ry historiasta löytyy Historia-sivulta. Tulevat tapahtumat löytyvät alla olevasta Tapahtumakalenterista. Tapahtuman sisältö aukeaa napsauttamalla ko. päivämäärää.

Naantalin Karjalaiset ry:n säännöt, 1.2.2022 (pdf)

Puheenjohtoja Kalervo Moukolainen 0449824058

Löytyy lisää