Lappeenrannan Karjalakuoro ry

Laulaja, liity joukkoomme!

Sinulla ei tarvitse olla aiempaa laulukokemusta liittyäksesi kuoroomme, joten tule rohkeasti mukaan!

Liittyminen

Lappeenrannan Karjalakuoro ry harjoittaa toimintaansa Etelä-Karjalan kansalaisopiston kautta, joten kuoroon pääsee laulajaksi ilmoittautumalla Etelä-Karjalan kansalaisopiston Lappeenrannan Karjalakuoro -kurssille

Ilmoittauduttuaan Lappeenrannan Karjalakuoroon laulajat yleensä myös liittyvät Karjalanliittoon. Kuorolla on toimintaa myös kesällä, mikä ei sisälly kansalaisopiston kurssiin. Kesätoimintaan voivat siis osallistua ainoastaan laulajat, jotka ovat Karjalanliiton jäseniä. Karjalanliittoon liittyminen tapahtuu kuoron hallituksen kautta kurssin alkaessa.

Jäsenmaksu

Lappeenrannan Karjalakuoron jäsenmaksu koostuu Etelä-Karjalan kansalaisopiston kurssimaksusta sekä Karjalakuoron jäsenmaksusta.

Etelä-Karjalan kansalaisopiston kurssimaksut ovat kaudella 2018/2019 syyskaudella 35 euroa, ja kevätkaudella 38 euroa. Kurssimaksut maksetaan Etelä-Karjalan kansalaisopiston ohjeistuksen mukaisesti.

Karjalakuoron jäsenmaksu on vuodelle 2019 25 euroa. Karjalakuoron jäsenmaksu maksetaan vuoden alussa.

Tykkää meistä Facebookissa
Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Yhteystietoihin