Lappeenrannan Karjalakuoro ry

Laulun taikaa Karjalasta

Lappeenrannan Karjalakuoro ry:n toiminta painottuu laulamisen ylläpitämiseen, uusien laulujen opettelemiseen ja stemmojen harjoitteluun. Kuoro esiintyy omissa tilaisuuksissa ja tekee yhteistyötä Etelä-Karjalan karjalaisseurojen piiri ry:n seurojen kanssa. Lappeenrannan Karjalakuoro osallistuu mahdollisuuksien mukaan myös esiintymispyyntöihin, joihin ei osata ennakkoon varautua. Näin ollen myös ylimääräiset kuoroharjoitukset ovat mahdollisia esiintymisten edellä.

Kuorotoiminta alkaa syksyisin ja keväisin Etelä-Karjalan kansalaisopiston ohjelman mukaisesti. Kuoron ohjelmaan kuuluvat lauluharjoitukset ja toimintaan liittyvät kokoukset ym. tapahtumat. Harjoitukset ovat Kimpisen koulun ruokasalissa tiistaisin klo 16.45-18.15, ellei toisin ilmoiteta.

Vuositasolla on tapana järjestää seuraavanlaisia konsertteja:

• Perinteiset kesäkonsertit
  • Yhteistyökonsertti
  • Kauneimmat joululaulut kirkoissa

Lappeenrannan Karjalakuoron laulajista valtaosa myös osallistuu Karjalaisiin kesäjuhliin ja on mukana siellä järjestettävissä kuoro- ja laulutoiminnoissa.

Kuoro motto on lainattu veteraaneilta: Periksi ei anneta ja kuoroa ei jätetä.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

YhteystietoihinLiity laulajaksi
"Sen myöhemmin, myös ymmärsin, on liekki, mun sieltä lähtöisin. Siis kertokaa, ei unohtaa, koskaan, saa Karjalaa." -ote laulusta "Ei unohtaa saa Karjalaa"