Tietoja Lahden Karjalaseura ry:n tilaisuuksista löydät näiltä sivuilta.

Juuret Karjalassa- koti Lahes! Lue lisää bussikierroksista alta.

Teemme kunniakäyntejä muistomerkeille. Ilmoitamme päivistä erikseen.

Kevään 2024 jäsenillat

Jäsenillat pidetään kunkin kuukauden viimeisenä tiistaina klo 17-18.30. Paikkana on Kauppakeskus Trion Palvelutori 2. kerroksessa.

7.5.2024     Yleisöluento, siirretty syksyyn.
28.5.2024   Karjalainen perhe ja evakkouden haasteet

Muita tapahtumia

15.5. Juuret Karjalassa – koti Lahes -bussikierros. Lähde karjalaismummo Eevan matkaan kuulemaan tarinoita evakkoperheiden ja -yritysten asettumisesta Lahteen, sekä Lahden karjalaisseurojen kulta-aikojen toteutuneista ja toteutumattomista haaveista. Varaa paikkasi Seija Vanhatalolta puh. 040 8423691 puhelimitse tai tekstiviestillä. Hinta 25 euroa, sisältää pullakahvit. Lahden Karjalaseuran jäsenten osallistumismaksu käytetään seuran jäsentoimintaan. Lisätietoa ess.menoinfo.fi.

19.5. Kaatuneiden muistopäivä. Seppeleenlasku ja lippulinna Nastolan kirkolla.

28.5. Jäsenilta. Karjalainen perhe ja evakkouden haasteet klo 17-18.30. Kauppakeskus Trio, 2. krs palvelutori, Lahti.

4.6. Puolustusvoimain lippujuhla. Seppeleenlasku ja lippulinna.

4.6. Evakkoperheen tarina Laatokalta Lahteen evakkopatsaalla klo 17-18. Kokoontuminen Lahden Upseerikerhon parkkipaikalla. Opastushinta 10 euroa käytetään seuramme toimintaan.

15.–16.6. Karjalaiset kesäpäivät Mikkelissä. Lisätietoa Karjalan Liiton nettisivuilta. Päijät-Hämeen piiri järjestää tietomme mukaan yhteiskuljetuksen sunnuntaiksi. Seuraa piirin nettisivua: https://www.karjalanliitto.fi/karjalan-liitto/jasenyhteisot/piiri-ja-liittoyhdistykset/karjalan-liiton-paijat-hameen-piiri-ry.

Tapahtumakalenteri
< syyskuu 2022 >