Tule mukaan Kouvolan Karjala-Seuraan

Tervetuloa seuraamme. Seurassamme pääset maistelemaan karjalaisia ruokia ja voit lähteä mukaville matkoillemme rajantakaiseen Karjalaan tai kotimaahan. Liittyessäsi seuramme jäseneksi sinusta tulee samalla Karjalan Liiton jäsen ja saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden sekä jäsenkortin eli Karjala-kortin, jota käyttämällä voit saada etuja esim. Liiton kesäjuhlien pääsylipuista. Voit osallistua myös Karjalan Liiton ja Karjalan Liiton Kymenlaakson piirin kulttuurimatkoille, seminaareihin, juhliin, konsertteihin ja teatteri-iltoihin. Matkoja tai risteilyjä varatessasi saat Karjalan-kortin haltijana alennuksia esim. Viking-Linelta sekä Holiday Clubin kylpylähotelleista. Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) kirjoista alennukset ovat tuntuvia Liiton jäsenille.

JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE jolla voit liittyä seuraamme

Jäsenmaksu 2019

Kouvolan Karjala-Seuran jäsenmaksu on 30 €/vuosi (sisältää Kouvolan Karjala-Seuran jäsenmaksun 10€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!