25. – 26.5. Retki Karjalan Kannakselle

Kymenlaakson piirin kulttuuritoimikunta järjestää retken Karjalaan, joka suuntautuu  Karjalan Kannaksen pitäjiin: Muolaaseen, Äyräpäähän, Rautuun Räisälään, Sairalan ja Antrean kautta Viipuriin. Hinta on 195 €/hlö + ryhmäviisumi 75 €/hlö. Lisätietoja saa Eija Vänskä-Sinkkoselta, jolle voi tehdä myös ilmoittautumiset 15.4. mennessä, puh. 040 8292 706.

14. – 16.6.  Liiton 71. kesäjuhlat Hämeenlinnassa

Karjalaisseurojen Kymenlaakson piiri järjestää kuljetuksen kesäjuhlille., ei sisäl Jyrkilän bussi lähtee lauantaina 15.6. Kotkasta klo 5.30, Kouvolasta 7.05 ja Kuusankoskelta 7.17. Hinta 135 €/hlö sisältäen matkan, majoituksen kahden hengen huoneessa ja hotelliaamiaisen.Lisätietoja saa Eija Vänskä-Sinkkoselta, jolle voi tehdä myös ilmoittautumiset 13.5. mennessä.

29.6. Teatteriretki Mäntyharjulle Koirakiven kesäteatteriin

Lähtö Kouvolan matkakeskukselta klo 9.30. Ensimmäinen pysähdys Salmelassa, jossa ruokailu noutopöydästä klo 11. Sen jälkeen halukkaat voivat käydä tutustumassa taidenäyttelyyn (hinta 11 € ei sisälly matkan hintaan). Lähtö Salmelasta klo 14.00 kohti Koirakiven kesäteatteria, jossa Topi Sorsakosken musiikkinäytelmä ”Kaksi kitaraa”, alkaa klo 15.00. Väliajalla ilmainen kahvitarjoilu. Paluumatka alkaa välittömästi näytöksen loputtua.

Matkan hinta, joka sisältää matkan, ruokailun ja teatterilipun, jäseniltä 50 €, ei jäseniltä 55 €. Ilmoittautumiset 10.6. mennessä Irja-Liisa Harjulle, jolta saa myös lisätietoja, puh. 0400804770.

18.8. klo 14.00 Piirin kulttuuripäivä Orilammella

Karjalaisseurojen Kymenlaakson piiri järjestää kulttuuripäivän OrilammellaVieraanan on historiantutkija Teemu Keskisarja, aiheena ”Talvisodan henki ja Raatteen tie”. Orilammen kuuluisa Karjalainen pitopöytä on katettuna klo 12 alkaen. Pitopöytä, ohjelma ja päiväkahvi 35 €,  ohjelma ja päiväkahvi 10 €. Bussikuljetus meno-paluu lähtee Kouvolan matkakeskukseta klo 11.00, hinta 15 €. Ilmoittautumiset Eija Vänskä-Sinkkoselle puh. 040 829 2706.

Loppukesällä vietetään nuotioiltaa Saunaseuran majalla Käyrälammella. Aika ja ohjelma täsmentyvät myöhemmin ja niistä ilmoitetaan myös erikseen.

Tiistaikerhon kokoontumiset

Kouvolan Karjala-Seuran tiistaikerho (ent. Seniorikerho) kokoontuu myös tänä vuonna Tuulensuojassa joka kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12.00.  Viikoittaisesta ohjelmasta ilmoitetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja Karjala-lehdessä. Kerhon puheenjohtajana toimii Irja-Liisa Harju (puh. 0400 804 770).

Tapahtumista ilmoitamme

Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä sekä Karjala-lehden seurapalstalla. Tietoja on myös seuran nettisivuilla, jotka löytyvät osoitteesta www.karjalanliitto.fi/kouvolankarjalaseura.

Piirin järjestämistä

matkoista ja tapahtumista löytyy tarkempia tietoja piirin nettisivuilta