Tulevat tapahtumat 2021

Koronatilanne on Kymenlaaksossa parantunut kesän kynnyksellä, joten voimme järjestää joitain suunniteltuja tapahtumia  tai osallistua järjestettäviin tapahtumiin

Kevätkokous

Keskiviikkona 30.6. klo 18 Kouvolassa Ravintola Kastanjapuistossa, Oikokatu 4. Esillä ovat sääntömääräiset asiat sekä toinen käsittely sääntöjen 6 §:ään tehtävistä muutoksista, lähinnä hallituksen jäsenmäärää koskevaan kohtaan. Kahvitarjoilu klo 17.30 alkaen. Tervetuloa!

- - - -

Syksyisiä suunnitelmia

Järjestetään syksyllä kirjaston kanssa yhdessä "karjalainen kirjallisuus" -näyttely ja mahdollisesti esitelmätilaisuus.

Järjestetään syksyllä koronapandemian vuoksi siirtyneet seuran 80-vuotisjuhlat

Järjestetään pikkujoulu tai jouluruokailu

Osallistutaan Karjalan Liiton ja Kymenlaakson piirin järjesteämiin tilaisuuksiin, mm. kokouksiin, matkoihin ja Liiton hengellisille päiville sekä piirin kirkkopyhään

Järjestetään yhteistoimintaa Kouvolan kaupungin alueen muiden karjalaisseurojen kanssa. Osallistutaan yhteistyöhön alueen muiden yhdistysten ja yhteisöjen kanssa.

Tiistaikerho

Tiistaikerho kokoontuu normaalisti Tuulensuojassa joka kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12.  Ohjelmassa mm. pitäjäesittelyjä, vierailevia luennoitsijoita, yhteislaulua sekä tietysti kahvittelua ja seurustelua. Tiistaikerhon viikoittaisesta ohjelmasta ilmoitetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja Karjala-lehdessä.

Nyt tiistaikerho on kuitenkin vielä koronatauolla

Tapahtumista ilmoitamme

Kouvolan Sanomissa ensisijaisesti Keskiviikko-lehdessä sekä Karjala-lehden seurapalstalla. Tietoja on myös seuran nettisivuilla, jotka löytyvät osoitteesta www.karjalanliitto.fi/kouvolankarjalaseura.

Piirin järjestämistä

matkoista ja tapahtumista löytyy tarkempia tietoja piirin nettisivuilta.www.karjalanliitto.fi/karjalanliitonkymenlaaksonpiiri