5.11. klo 18 Yhdistyksen syyskokous

Syyskokous pidetään Ravintola Kastanjapuistossa. Esillä sääntömääräiset asiat. Tilaisuuden alussa kahvitarjoilu.

17.11. Piirin konserttimatka

Piirin kulttuuritoimikunta järjestää konserttimatkan Karjalatalolle. Konsertin aiheena on Viaton 50-luku, esiintyjinä juontaja-pianisti Seppo Hovi, laulaja Hannu Lehtonen ja haitaristi Jarno Kuusisto. Puolakan bussi lähtee Kouvolan matkakeskukselta 9.40. Matkan hinta on 63 euroa, se sisältää matkan, lounaan ja konserttilipun sekä väliaikakahvin. Ilmoittautumiset 30.10. mennessä Eija Vänskä-Sinkkoselle, puh. 040 8292 706.

26.11. klo 16 Seuran pikkujoulu

Seuran pikkujoulua vietetään Ravintola Kastanjapuistossa jouluisen ruokailun ja ohjelman merkeissä. Hinta 25  euroa. Ilmoittautumiset 15.11. mennessä Irja-Liisa Harjulle, puh. 0400 804 770 tai Leena Vänskälle, puh. 040 8329 040.

Tiistaikerhon kokoontumiset

Kouvolan Karjala-Seuran tiistaikerho (ent. Seniorikerho) kokoontuu myös tänä vuonna Tuulensuojassa joka kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12.00.  Viikoittaisesta ohjelmasta ilmoitetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja Karjala-lehdessä. Kerhon puheenjohtajana toimii Irja-Liisa Harju (puh. 0400 804 770).

Tapahtumista ilmoitamme

Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä sekä Karjala-lehden seurapalstalla. Tietoja on myös seuran nettisivuilla, jotka löytyvät osoitteesta www.karjalanliitto.fi/kouvolankarjalaseura.

Piirin järjestämistä

matkoista ja tapahtumista löytyy tarkempia tietoja piirin nettisivuilta