Tulevat tapahtumat 2021

Yhdistyksen syyskokous ja pikkujoulu tiistaina 23.11.

Yhdistyksen syyskokous pidetään Ravintola Kastanjapuistossa (Oikokatu 4, Kouvola) tiistaina 23,11. klo 16.00 Esillä sääntömääräiset asiat.

Kokouksen jälkeen klo 17.00 alkaen vietämme pikkujoulua lähinnä ruokailun merkeissä. Ruokailun hinta 25 €/hlö.

Ilmoittautumiset 15.11. mennessä Leena Vänskälle puh. 040 8329 040 tai sähköpostilla leenakaijavanska@gmail.com

Tiistaikerho

Tiistaikerho kokoontuu jälleen vanhalla aikataululla Tuulensuojassa joka kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12, kahvitus klo 11.30 alkaen. Ohjelmassa mm. vierailevia luennoitsijoita eri aihealueilta, musiikkia, yhteislaulua sekä tietysti kahvittelua ja seurustelua. Tiistaikerhon viikoittaisesta ohjelmasta ilmoitetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja Karjala-lehdessä.

Piirin, Liiton ym. tapahtumat

Osallistutaan Karjalan Liiton ja Kymenlaakson piirin järjestämiin tilaisuuksiin, mm. kokouksiin, matkoihin ja Liiton hengellisille päiville sekä piirin kirkkopyhään

Järjestetään yhteistoimintaa Kouvolan kaupungin alueen muiden karjalaisseurojen kanssa. Osallistutaan yhteistyöhön alueen muiden yhdistysten ja yhteisöjen kanssa.

Tiedottaminen

Tapahtumista ilmoitamme Kouvolan Sanomissa ensisijaisesti Keskiviikko-lehdessä sekä Karjala-lehden seurapalstalla. Tietoja on myös seuran nettisivuilla, jotka löytyvät osoitteesta www.karjalanliitto.fi/kouvolankarjalaseura.

Piirin järjestämistä matkoista ja tapahtumista löytyy tarkempia tietoja piirin nettisivuilta www.karjalanliitto.fi/karjalanliitonkymenlaaksonpiiri