Tulevat tapahtumat 2021

Seuran toimintasuunnitelma vuodelle 2021 sisältää seuraavat tapahtumat:

Ne toteutetaan jos se on koronatilanteen vuoksi mahdollista ja niistä ilmoitetaan ajallaan tarkemmin

Järjestetään keväällä kinkeri- tai rotinatapahtuma

Kunnostetaan Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkki ja järjestetään huomionosoitus 13.3. talvisodan päättymisen muistopäivänä

Osallistutaan talvisodan alkamis- ja päättymistapahtumiin

Osallistutaan Kymenlaakson piirin järjestämään mahdollisesti Käkisalmeen suuntautuvaan Karjalan matkaan

Osallistutaan 18.-20.6. Raumalla järjestettäviin Karjalan Liiton kesäjuhliin.

Järjestetään syksyllä kirjaston kanssa yhdessä "karjalainen kirjallisuus" -näyttely ja mahdollisesti esitelmätilaisuus.

Järjestetään syksyllä koronapandemian vuoksi siirtyneet seuran 80-vuotisjuhlat

Järjestetään pikkujoulu tai jouluruokailu

Osallistutaan Karjalan Liiton ja Kymenlaakson piirin järjesteämiin tilaisuuksiin, mm. kokouksiin, matkoihin ja Liiton hengellisille päiville sekä piirin kirkkopyhään

Järjestetään yhteistoimintaa Kouvolan kaupungin alueen muiden karjalaisseurojen kanssa. Osallistutaan yhteistyöhön alueen muiden yhdistysten ja yhteisöjen kanssa.

Lähetetään jäsenkirja kaksi kertaa vuodessa

Tiistaikerho

Tiistaikerho kokoontuuTuulensuojassa joka kuukauden toinen ja neljäs tiistai klo 12.  Ohjelmassa mm. pitäjäesittelyjä, vierailevia luennoitsijoita, yhteislaulua sekä tietysti kahvittelua ja seurustelua. Tiistaikerhon viikoittaisesta ohjelmasta ilmoitetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja Karjala-lehdessä.

Tapahtumista ilmoitamme

Kouvolan Sanomissa ensisijaisesti Keskiviikko-lehdessä sekä Karjala-lehden seurapalstalla. Tietoja on myös seuran nettisivuilla, jotka löytyvät osoitteesta www.karjalanliitto.fi/kouvolankarjalaseura.

Piirin järjestämistä

matkoista ja tapahtumista löytyy tarkempia tietoja piirin nettisivuilta.www.karjalanliitto.fi/karjalanliitonkymenlaaksonpiiri