Vietämme karjalaista kirkkopyhää Pyhäinpäivänä 5.11.2022 Keravalla.  Kukkien lasku Karjalaan jääneiden muistokivelle klo 09.45.  Kahvitilaisuus klo 12.00 seurakuntakeskuksen salissa.  Ukrainalaiset lapset laulavat. Tervetuloa!

Konserttimatka 27.11.2022.  Viipurin Lauluveikkojen Adventtikonsertti Johanneksenkirkossa klo 16.00.

Keravan Karjalaseura ry. Kiinnostaako yhdistystoiminta? Mitä puheenjohtajan tehtäviin kuuluu? Entä varapuheenjohtajan, sihteerin tai hallituksen jäsenen? Karjalan Liiton Uudenmaan piiri järjestää yhdistystoiminnan peruskoulutusta tammikuussa 2023. Koulutus pidetään päiväristeilyllä Tallinnaan 10.1.2023. Muutos mahdollinen. Uudenmaan piiri maksaa osallistujan koulutuksen sekä päiväristeilyn. Tarvitset vain passin tai kuvallisen henkilökortin. Koulutuspaikkoja on rajoitetusti.  Jos kiinnostuit, ota yhteyttä 22.11.2022 mennessä Keravan Karjalaseuran puheenjohtajaan, Jaakko Lyytikäinen jaakko.lyytikainen@kolumbus.fi