Jäsenenä saat sekä liiton että yhdistyksen jäsenedut!

Mikäli jäsen ei pääse paikan päälle, hän voi halutessaan osallistua kuuntelemalla tarinailtapäiväämme puhelimen välityksellä !

Liity jäseneksi!

Olet lämpimästi tervetullut iloiseen joukkoomme, joko kertomaan sukusi tarinoita tai kuuntelemaan muitten tarinoita. Kokoonnumme tarinoimaan kuukauden toisena torstaina, iltapäivällä klo 12.00 alkaen.  Juomme "kohvit", kuuntelemme lauluja ja tarinoita, joinakin kertoina meillä on tarinoinnin alustajana kerhon ulkopuolinen luennoitsija, mutta usein juttua riittää ihan oman väen tarinoistakin. Kesä-, heinä- ja elokuu ovat meille ns. lomakuukausia. Näinä kuukausina emme kokoonnu tarinoimaan, vaan osallistumme itse järjestämiimme tai toisten yhdistysten järjestämiin retkiin ja tapahtumiin. Voit olla Karjalaisten Tarinakerhon kannatusjäsen, mikäli et pääse mukaan tapahtumiin. Kirjoita jäsenhakemukseen teksti "kannatusjäsen", saat samat edut kuin varsinainen jäsen ja lisäksi Tarinatiedotteemme halutessasi. Kannatusjäsenyys on hyvä vaihtoehto myös henkilölle, joka ei pääse itse paikalle. Voimme järjestää puhelimen välityksellä kuuntelumahdollisuuden tarinailtapäiviimme. Kysy lisää puheenjohtajalta!

Seija Vanhatalo 0408423691
Kokoontumispaikka on LINK Lahden järjestökeskuksen III -kerroksen kokoustila. Hämeenkatu 26 A,  Lahti  (ulko-ovessa on summeri). Tervetuloa!

Liity jäseneksi iloiseen porukkaamme!

Lisätietoja Seija Vanhatalo 040 8423691

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Kysy lisää toiminnastamme! Jäsenyys ei velvoita säännöllisiin käynteihin, - voit osallistua toimintaan silloin, kun sinulle sopii!