Ti 06.12.22 klo 9 Itsenäisyyspäivän lipunnostotilaisuus kirkonmäellä Järvenpäässä.

Puurojuhla 1.12. Myllytien toimintakeskuksessa.

Syksyn svengeissä Keravalla 27.11. nautitaan Angelika Klasin laulusta, Antti Sarpilan klarinetin ja saksofonin sekä Hannu Rantasen basson soitosta. Pianosäestyksestä ja juonnosta vastaa Seppo Hovi.

Valoa Jäkeen -tapahtuma to 3.11. klo 18 alkaen

Saamme vieraaksemme musiikkineuvos Seppo Hovin.  Hän tarinoi ja musisoi Myllytien työ-ja toimintakesukksesen ruokasalissa . Tilaisuus on kaikille avoin (tilakapasiteetti huomioon ottaen) ja maksuton. Järvenpään kaupunki tukee tapahtumaa.

Katsaus menneisiin. Kuvia myös kuvagalleriassa.

6.10. syyskokouksessa Karjalan Liiton terveiset tuonut Jaakko Lyytikäinen vasemmassa kuvassa

ja  puheenjohtajana ollut Ari Åberg keskellä olevassa kuvassa.

Pirjo Mäkelä ja Lasse Savolainen ojentavat sukkasia. Kuvat Markku Ronkainen.

Kuvassa oikealla Marrku Ronkainen esittelee saamaansa Karjalan Liiton pronssista ansiomerkkiä. Kuva Hanna Mäki.

22.8.2022 teimme kesäretken Villa Salmelaan Helsinkiin. Matkalle osallistui 18 henkilöä. Sää oli hyvä, vaikka aamulla satelikin. Syötiin, saunottiina, laulettiin ja juteltiin mukavia. Kiitos Markku Ronkaiselle matkan organisoinnista eväineen, kuljetuksineen jne. Kiitos Pajalan K-supermarketille, kesäkodin henkilökunnalle, Pekalle ja Raijalle laulattamisesta ja kaikille matkaan osallistuneille. Ensi vuonna uudestaan!.

​​​​​​​ ​​​​​​​

1. kuva Hanna Mäki, 2, 3 ja 4 kuva Markku Ronkainen

72. Karjalaiset kesäjuhlat Raumalla 17.-19.6.2022. Mukana oli muutamia seuran jäseniä. Seuramme lippua kantoi kulkueessa Pasi Torkkeli ja airueenaan Anneli Suniala. Piirakkamestaruuskilpailussa yli 25 v. miesten sarjan voitti Pekka Kärnä.

​​​​​​​Sunnuntaina 15.5.2022 klo 9 Ekumeeninen hartaushetki Järvenpään hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä.

Lauantaina 7.5. klo 9-15 Järvenpää-päivä Jannella. Seura pystytti kojun myyjäisiä varten. Myyjäiset onnistuivat hyvin. Kiitos osallistujille.

Torstaina 5.5.2022 klo 18 Ilkka Sintonen kertoi Heinjoesta Myllytien työ- ja toimintakeskuksessa. Esitys oli mielenkiintoinen ja paikalla oli runsaasti kuulujoita.

Hyvää  syksyä toivotellen Järvenpään Karjala Seuran hallitus

Tapahtumat-linkkisivulla olevassa kuvassa kirjailija Ann-Mari Siitonen. Kuvan otti Anneli Suniala.

Lisää kuvia kuvagalleriassa.

Kuva  Pekka Kärnästä 7.4.2022. Järvenpään Karjala Seura onnitteli häntä 2021 myönnetystä Karjalan Liiton kultaisesta ansiomerkistä.

Kuvagallerian linkkisivun kuvan Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkistä 6.11.2021 otti Vuokko Mäki.

La 06.11.21 klo 9.00 vietimme Pyhäinpäivän ekumeenistä hartaushetkeä Järvenpään hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä. Lippulinnassa olivat sotainvalidien, sota- ja rintamaveteraanien, Karjala Seuran, Reserviupseerikerhon ja Turvakurssin Killan lippu. Kunniavartiossa Keijo Kylmälä (JÄRuk) ja Jokke Härmä (JäRes). Karjala Seuran seppeleen laskivat Raija Thessman ja Pekka Laitinen. Kaupungin ja seurakunnan seppeleen laskivat Järvenpään kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Eemeli Peltonen ja pastori James Cox.  Tervehdyksen toivat myös Ortodoksisen seurakunnnan edustajat.