JÄRVENPÄÄN KARJALA SEURA RY JÄSENKIRJE 1/2023

Hei jäsen!

Taas on se aika vuodesta, kun aloittelemme kevätkauden toimintaa. Hallitus kokoontui torstaina 26.1.2023 ja ehdotamme seuraavanlaista ohjelmaa.

Torstaina 2.2. klo 18 kokoonnumme jutustelemaan kahvin/teen ääressä Myllytien työ- ja toimintakeskukseen (Myllytie 11, käynti sisäpihan puolelta). Jos sinulla on jokin aihealue, voit ehdottaa sitä paikan päällä.

Lauantaina 4.2. olemme mukana Kestävän elämäntavan messuilla Järvenpää-talolla klo 10-16. Tervetuloa kertomaan omasta karjalaisuudesta ja mainostamaan yhdistystämme.

Tiistaina 28.2. klo 14-16 Kalevala-juhla Myllytien työ- ja toimintakeskuksessa (Myllytie 11). Ohjelmassa mm. Eero Ojalan Vääky-monologi, (perustuu Jari Tervon tekstiin), Ajattomat lauluineen, Antti Mäki talvisine runoineen. Eija Vilpas juontaa. Kahvitarjoilu juhlan jälkeen.

Torstaina 2.3. klo 18 tarina-ilta Myllytien työ- ja toimintakeskukseen (Myllytie 11, käynti sisäpihan puolelta). Tuula Siltasari-Peltonen tulee kertomaan Järvenpään kartanosta.

Lauantaina 11.3.klo 15 Vie meidät rakkauteen -konsertti, Kerava-sali 11.3.2023 klo 15. Esiintyjinä Arja Koriseva ja Hannu Lehtonen, pianisti Minna Lintukangas ja Kultaisen harmonikan voittaja Jarno Kuusisto. Olemme varanneet 15 lippua a’ 26 €. Ilmoittaudu ma 27.2. mennessä Pirjo Mäkelälle pirjomakela48(at)gmail.com. Maksuohjeet annetaan ilmoittautuneille.

Lauantaina 18.3. klo 13 Terjokkoisten talvitapahtuma Seurojentalolla. Tervetuloa.

Torstaina 6.4. klo 18 kevätkokous Myllytien työ- ja toimintakeskuksessa (Myllytie 11, käynti sisäpihan puolelta). Pekka Heikkilä kertoo kokouksen jälkeen Järvenpään Osuuskassan historiaa.

Sunnuntaina 16.4. klo 15 Suomi sävelin -konsertti Keudatalo, Kerava-sali Keskikatu 3. Esiintyjinä Keravan Ooppera ja Puolustusvoimien varusmiessoittokunta. Olemme varanneet 20 lippua a’ 25 €. Ilmoittaudu ma 27.2. mennessä Pirjo Mäkelälle pirjomakela48(at)gmail.com. Ohjeet annetaan ilmoittautuneille.

Torstaina 4.5. klo 18 Myllytien työ- ja toimintakeskukseen (Myllytie 11, käynti sisäpihan puolelta). Veikko Karhumäki, Lentolaivue 28 Itä-Karjalassa 1942 + filmi 15 minuuttia.

Sunnuntaina 21.5. klo 9 Ekumeeninen hartaushetki Järvenpään hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä.

Seuraa myös lehti-ilmoittelua. Saattaa tulla muutoksia ja uusiakin ohjelmanumeroita.

Tervetuloa mukaan! Ohjelmaideoita otamme edelleen vastaan ilomielin.

Kevättä kohti!

Järvenpään Karjala Seuran hallitus