JÄRVENPÄÄN KARJALA SEURA RY                                                                                                Jäsentiedote 2/2024

Elokuu vaihtuu kohta syyskuuhun ja aloittelemme tapaamisiamme. Varaslähdönhän teimme jo 22.8. retkeilemällä karjalaisten kesäkodissa, Villa Salmelassa, Jollaksessa. Matkalla oli 23 henkilöä ja olimme saaneet osanottajia myös sydänyhdistyksestä ja kansantanssijoista. Matka oli onnistunut ja sää suosi.

Syksyn ohjelma

To 5.9. klo 18 Myllytien työ- ja toimintakeskuksen ruokasali, Myllytie 11, käynti sisäpihan puolelta. Aiheena onnen ja ilon löytäminen omaan arkeen. Aihetta käsittelee Aira Sahakangas, kuuntelija, mielenrauhan ohjaaja ja luennoitsija, AS-Keskustelutuokiot.

Käsityökerho Käsilikkäät aloittavat ma 9.9. ja ahkeroivat Myllytien käsityöluokassa maanantaisin klo 17-19. Pirjo Mäkelä on yhteyshenkilö, 0504079449 tai pirjomakela48(at)gmail.com. Käynti alaovelta.

Su 6.10.klo 15 Seppo Hovin ja Hannu Lehtosen syksyinen musiikkituokio värikkään villasukan lämmössä Rantatien Galleriassa Tuusulassa, Rantatie 117. Varattu 15 lippua a' 25 e. Sitovat ilmoittautumiset 26.9. mennessä Vuokko Mäelle, 0458936290 tai vuomak(at)saunalahti.fi).

Ma 7.10. klo 18 Myllytiellä Äijä 2 / Martti Huuhtasen elämänvaiheet. Lasse Savolainen tuo materiaalin.

Su 13.10. klo 15 Revyyoperetti Valkoinen hevonen Kerava-salissa. Varattuna 5 lippua väliaikatarjoiluneen, a' 45 e. Sitovat ilmoittautumiset 10.9. mennessä Vuokko Mäelle, 0458936290 tai vuomak(at)saunalahti.fi).

La 2.11.2024 klo 9.00 Ekumeeninen muistohetki Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä Järvenpään hautausmaalla, Kaukotie 47.

Ke 6.11. klo 18 Syyskokous Myllytiellä. Anneli Suniala esittelee Kansallisarkiston digitoituja sanomalehtiä.

Ke 4.12. klo 18 Puurojuhla Myllytiellä.

Pe 6.12. klo 9.30 Itsenäisyyspäivän lipun nosto Järvenpään kirkonmäellä, Kirkkotie 1.

Sukututkimusryhmän aikataulutus on vielä avoin. Anneli Suniala, anneli.suniala(at)gmail.com, hoitaa asiaa.

Ilmoittelemme myös Keski-Uusimaan seurat ja järjestöt -palstalla sekä www-sivuillamme. Muutoksista ja lisäyksistä pyritään kertomaan lehdessä, sähköpostilla tai www-sivuilla. Tietoa saa myös jakaa.

llmoitathan myös meille, jos tietosi ovat muuttuneet (osoite, sähköposti, puh.nro, jäsenyys).

HYVÄÄ SYKSYN AIKAA

Järvenpään Karjala Seuran hallitus