HELMIKUU: Tutustu näyttelyymme Järvenpään Prisman Rantagalleriassa helmikuun ajan. Siellä on 6 vitriiniä täynnä kuvia Karjalasta, evakkomatkoilta, asettumisista uusiin koteihin, esineitä, käsitöitä, kirjoja, kansallispukuja jne. Kiitos kaikille näyttelyesineistön tuojille, hankkijoille ja pystyttäjille.  Näyttelykuvia on tulossa kuvakansioomme.

To 13.02.20 klo 18.00 Myllytien salissa vieraamme sotilasperinteen ja -historian harrastaja Hannu Lakee kertoo sotien synnyttämästä taiteesta ja kuinka sodan kauhuista ammennettiin ilmaisuvoimaa taiteeseen.

Pe 28.02.20 vietämme jo perinteistä ja laadukasta Kalevalan päivän juhlaa Myllytien työ- ja toimintakeskuksen salissa klo 14 alkaen.

MAALISKUU:

To 05.03.20 klo 18.00 Myllytien salissa tapaamme ”rypäsnaapureitamme” (Kerava, Hyvinkää, Nurmijärvi, Jokela ja Sipoo) kohvin juonnin ja kielkakkaran kera. Vaihdetaan kuulumisia ja ohjelmaakin saa esittää, arpajaisia unohtamatta!

Maaliskuussa pidetään Myllytien aulassa seuramme kevätesittely ja -myyjäistilaisuus (tark. myöhemmin).