Tulevat tapahtumat

Syyskokous 🍁

Tervetuloa Pääkaupungin Räisäläiset ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen sunnuntaina 31.10. klo 14 Karjalatalon Wiipurisaliin. Käsittelemme sääntömääräiset syyskokousasiat sekä toiseen kertaan yhdistyksen sääntömuutoksen. Virallisen osuuden jälkeen pidetään kohvit ja räisäläistapaaminen, jossa ohjelmassa mm. räisäläissyntyisen arkeologi ja kansatieteilijä Peter Theodor Schwindtin elämäntyön muistelua, yhteislaulua Matti Reittamon johdolla sekä Maritta Widbergin runonlausuntaa.

Joulumyyjäiset 🎅

Osallistumme Pitäjä- ja sukumarkkinoille 27.11. sekä Pääskyn myyjäisiin 28.11. Molemmat pidetään Karjalatalolla. Myynnissä mm. kirjoja, postikortteja ja yhdistyksen Räisälä-mukeja. Tervetuloa jouluostoksille.

Joulujuhla 🎄

Vietämme perinteistä joulujuhlaa 5.12. klo 14 Karjalatalon Wiipurisalissa. Lämpimästi tervetuloa!

Ystävyyttä yli pitäjärajojen 💚

Yhdessä olemme enemmän! Tervetuloa Käkisalmen seudun pitäjien yhteiseen ystävänpäivätapahtumaan 12.2. klo 12.30–16.30 Karjalatalon Yläsaliin. Mukana tällä hetkellä Räisäläisten lisäksi Vpl. Pyhäjärvi-seura, Käkisalmen rouvat ja Kirvun pitäjäseura. Ohjelmassa kohvit, tutustumista sekä jokaiselta seuralta oma esitys.

Tervetuloa tapahtumiimme, kaikki räisäläiset ja räisäläisten ystävät!