Tiistaina 17.3 klo 16 tarinailta Wärtsilä-salissa, aihe "Kun Mannerheim Kirvun Rätykylässä kävi" jatkosodan takaisinvaltauksen yhteydessä JA vuosikokous   PERUUTETTU

Tiistaina 14.4. klo 16   SIIRRETTY -> 18. ELOKUUTA 2020  tarinailta Wärtsilä-salissa, hiitolaisten vuoro järjestää ohjelmaa.

Sunnuntaina 5.7. klo 15 Kirvu-Kerho ry:n vuosikokous Kirvun Pitäjämuseossa, osoite Vanha Porvoontie, Mäntsälä. Sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

Elokuussa kesäinen iltapäivä Karjalaisella Kesäkodilla Jollaksessa, lauletaan, syödään ja kahvitellaan. PERUUTETTU

Tiistaina 15.9. klo 16 Wärtsilä-salissa kuullaan Kirvun Pitäjäseura ry:n hankkeesta "Kirvu vuoden 1944 jälkeen". Mitä Kirvussa tapahtui sen jälkeen, kun suomalaiset joutuivat lähtemään? Mistä uudet asukkaat tulivat, miten siellä on eletty? Tietoja on hankittu ja edelleen hankitaan pääasiassa haastattelemalla Kirvussa (Svobodnojessa) asuvia venäläisiä.

Tiistaina 20.10 klo 16 tarinailta Wärtsilä-salissa, hiitolaisten vuoro järjestää ohjelmaa.

Tiistaina 17.11. klo 16 tarinailta Wärtsilä-salissa, katsotaan opetusneuvos Antti Henttosen DVD:stä osa Jatkosota.

Lauantaina 28.11 klo 14 Viipuri-salissa pikkujoulu.