Kirvu-Kerho ry:n toimintaa

Kirvu-Kerho ry järjestää Karjalatalolla tarinailtoja kuudesti vuodessa. Ne järjestetään yhdessä Hiitolaiset ry:n kanssa. Tarinailtoihin ovat myös muut, erityisesti kaukolalaiset, tervetulleita.Tarinailloissa on vaihtelevaa ohjelmaa, kahvit ja arpajaiset. Lisäksi pidetään kesällä yhteislaulutilaisuus Karjalaisten kesäkodilla Jollaksessa sekä marras- tai joulukuussa joulujuhlat.

Sunnuntaina 1.12.2019 klo 13 - n. 15.30 Helsinki, Karjalatalo, Laatokka-sali: Pikkujoulu.   Vietetään yhdessä Hiitolaiset ry:n ja kaukolaisten kanssa. Ohjelmaa, yhteislaulua. Tarjolla riisipuuroa, kahvia, pipareita ja joulutorttuja. Jos haluat, voit tuoda arpajaisvoiton. Pääsymaksu 10 €. Arpojen hinta: 2 € /kpl, 5 € / 3 kpl.  TERVETULOA!

Vuosi 2020: Talven ja kevään tarinaillat: ti 18.2,  ti 17.3,  ti 14.4. Elokuussa kesäinen iltapäivä Jollaksessa. Syksyn tarinaillat: ti 15.9,  ti 20.10,  ti 17.11. Pikkujoulu la 28.11 klo 14 Viipuri-sali.