Kirvu-Kerho ry:n toimintaa

Kirvu-Kerho ry järjestää Karjalatalolla tarinailtoja yhdessä Hiitolaiset ry:n kanssa. Kirvulaiset järjestävät ohjelman periaatteessa kolme kertaa vuodessa ja hiitolaiset samoin kolme. Tarinailtoihin ovat myös muut, erityisesti kaukolalaiset, tervetulleita. Tarinailloissa on ohjelmaa, kahvit, pullaa tms ja pienimuotoiset arpajaiset. Kahvi + arpajaisraha on 5 €. Lisäksi pidetään kesällä yhteislaulutilaisuus Karjalaisten kesäkodilla Jollaksessa sekä marras- tai joulukuussa joulujuhlat.

Näin siis mikäli ei ole esteitä, esim. koronapandemia.

Aikaisemmin tapahtunutta

Kirvun Pitäjäseura ry järjesti Kirvu-juhlan sunnuntaina 29. elokuuta Kärkölän kirkossa. Tilaisuus lähetettiin suoratoistona internetin välityksellä, ja on myöhemmin katsottavissa youtubesta:

- jumalanpalvelus ja kunniakäynti muistomerkeillä:     https://www.youtube.com/watch?v=1a67dHzRj94&t=6s

- juhla:   https://www.youtube.com/watch?v=0WoW9HfvBAY&t=99s

Kirvu-Kerho ry:n sääntömääräinen vuosikokous oli su 12.9. klo 16.30 Karjalatalolla.

Tulevia tapahtumia

Tilaa vuoden 2022 Kirvu-kalenteri ennakkoon viimeistään 19.9.:  https://inkila.yhdistysavain.fi/?x118281=186746

Hiitolaiset pitävät tarinaillan tiistaina 19. lokakuuta klo 16 Takkahuoneessa (4. kerros). Tämä korvaa aikaisemmin ilmoitetun tilaisuuden, jonka piti olla 3.10. klo 14. Lisätietoja, mm. tilaisuuden aihe:

Kirvu-kerho pitää tarinaillan maanantaina 15. marraskuuta klo 17 Yläsalissa. Aiheena vanhat perukirjat, joista kertoo Helena Ryynänen. Vuoden 1734 laki määräsi perukirjan tekemisen pakolliseksi, mutta lakia ei valvottu kovin tarkkaan. Perukirjoja laadittiin jo ennen ao. lakia.

Pikkujoulu on lauantaina 4. joulukuuta klo 14 alkaen Viipuri-salissa. Lisätietoa tulee myöhemmin tälle sivulle.