Vuoden 2024 ohjelmaa

su 17. maaliskuuta klo 15 juhlitaan Yläsalissa:

Kirvu-kerho ry:n 65-vuotisjuhla ja Hiitolaiset ry:n 70-vuotisjuhla

Kirvu-kerho on toiminut yhteistyössä Hiitolaiset ry:n kanssa vuodesta 1975, ja jo perinteeksi tullen juhlimme ja viihdymme myös vuosipäivänä yhdessä. Tällä kertaa luvassa on monipuolisen musiikkipainotteinen
ohjelma ilman pitkiä puheita.

Kukat evakkoäiti-muistomerkille Karjalatalon edessä lasketaan ennen juhlan alkua klo 14.30.

Tarinailtapäivät

Pidämme tarinailtapäivät yleensä Wiipurisalissa, Karjalatalo 3. kerros, klo 15- n. 17 (18). Ohjelmassa on kahvit, esitys etukäteen ilmoitetusta aiheesta ja pienimuotoiset arpajaiset. Lopuksi lauletaan Karjalaisten laulu.

Kahviraha on 5 €, ja sillä saa myös kolme arpaa. Jos haluat, voit tuoda jonkin pienen arpajaisvoiton.

su 21. huhtikuuta klo 15 Wiipurisalissa

tarinailtapäivä. Aiheena on Viipurin menetys 1944. Esityksen pitää sotahistorioitsija Eeva Tammi. Mukana järjestämässä on myös Pääkaupungin karjalaiset ry.

Tarinaillan jälkeen Kirvu-kerho ry:n sääntömääräinen vuosikokous.

su 26. toukokuuta retki Mäntsälään Kirvun pitäjämuseoon

Bussikuljetus Helsingistä, jos riittävästi väkeä ilmoittautuu. Museo avautuu klo 11.

Myös hiitolaiset, kaukolaiset, pyhäjärveläiset ym ym tervetulleita!

Tarkempia tietoja myöhemmin.

________________________________________________________________________________________________________________

Elokuussa laulajaiset Jollaksessa

Tiistaina 20. elokuuta klo 14 alkaen Karjalaisten kesäkodilla Jollaksessa, Meri Perttilan polku 8. Lauletaan, syödään, juodaan kahvia.

su 15. syyskuuta klo 15 tarinailtapäivä

Pyhäjärveläiset järjestävät ohjelman.

su 20. lokakuuta klo 15 tarinailtapäivä

Kirvu-kerho järjestää ohjelman. Aihe "Jälleen kotona 1941-1944". Elämä jatkosodan aikaan Kirvussa, Hiitolassa, Kaukolassa, VpL Pyhäjärvellä. Olitko itse siellä silloin? Missä kunnossa sukusi rakennukset olivat, kun pääsitte sinne? Missä kunnossa pellot? Ehditkö käydä koulua siellä? Mitä leikitte? Kranaatinheittoa..? Oliko desantteja? Mitä muistat kuulleesi sukulaisiltasi?

su 17. marraskuuta klo 15 tarinailtapäivä

Hiitolaiset järjestävät ohjelman.