Tuleha siekii mukkaa!

Tervetuloa tekemään Karjalaisten Kesäkodista omasi!

Villa Salmelan Facebook -sivu

Tervetuloa mukaan Pääskyn toimintaan!

Voit tukea Karjalaisten Kesäkodin toimintaa ja karjalaisen kulttuurin säilymistä pääkaupunkiseudulla liittymällä Pääsky ry:n kannatusjäseneksi ja/tai tulemalla vapaaehtoiseksi.

Voit liittyä täyttämällä allaolevan lomakkeen. Voit myös ottaa yhteyttä puh. 045-187 1516 (ke-su 12-19) tai email: paasky.kesakoti(at)gmail.com

Kannatusjäsenenä tuet suoraan Karjalaisten Kesäkodin ylläpitoa - wanha talo ei ole koskaan valmis. Jäsenetuna olet oikeutettu jäsenhintoihin kesäkodin väline- ja tilavuokrista.

Kannatusjäsenmaksu on (vähintään) 30 € vuodessa. Maksun voit suorittaa Pääsky ry:n pankkitilille OP FI35 5542 2320 2411 69 (viitenumero 770) . Yhdistyksen säännöt sallivat lahjoitusten ja testamenttien vastaanoton

Huom! Jos olet jo jäsen jossain Pääskyn jäsenyhdistyksistä, olet jo oikeutettu jäsenhintoihin, mutta arvostamme suoraa tukea suuresti.

---

Vapaaehtoisena pääset mukaan iloiseen karjalaisporukkaan ja jättämään oman kädenjälkesi Kesäkodin historiaan. Tekemistä riittää talkoista ja karjalaistapahtumien järjestämisestä puutarhanhoitoon ja halonhakkuuseen. Kesäkodin perustoimintoja ja arkea pyörittävät palkolliset, mutta vapaaehtoiset ovat Villa Salmelan sydän!

Liittymislomake
*** Käytämme annettuja yhteystietoja ainoastaan Pääsky ry:n viestintään. Emme luovuta tietoja ulkopuolisille. Kannatusjäsenille lähetetään sähköpostitse jäsenkirje muutaman kerran vuodessa. Vapaaehtoisiin ollaan yhteydessä tarpeen mukaan.
Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Jäsenmaksu 2020

Kannatusjäsenmaksu on (vähintään) 30 € vuodessa. Maksun voit suorittaa Pääsky ry:n pankkitilille OP FI35 5542 2320 2411 69 (viitenumero 770)

Yhteystiedot 2020

Villa Salmela - Karjalaisten Kesäkoti. Meri Perttilän polku 8, 00850 Helsinki. Puh. 045-187 1516 (ke-su 12-19), email: paasky.kesakoti(at)gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!