Karjalan Liiton Satakunnan piiri ry

Karjalaiset pitopäivälliset Ulvilassa sunnuntaina 7.4. klo 13

Perinnetoimikunta järjestää Karjalaiset pitopäivälliset sunnuntaina 7.4. klo 13 Kokkikaksikossa, tarkemmat tiedot tapahtumasta löydät Tapahtumat-osiosta.

Tervetuloa piirin kevätkokoukseen 17.4. Tikkulan ABC:lle!

Karjalan liiton Satakunnan piirin kevätkokous pidetään 17.4. klo 18 Tikkulan ABC:llä. Kokouksen esityslistalla on sääntömääräiset asiat sekä hallituksen täydentäminen yhdellä jäsenellä. Tilaisuus alkaa klo 17.30 kahvitarjoilulla sekä valtakirjojen tarkastamisella. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki piirin seurojen jäsenet. Tervetuloa!

Matka Karjalaisille kesäjuhlille Mikkeliin 14.-16.6.2024!

Karjalan liiton Satakunnan piiri järjestää matkan Karjalaisille kesäjuhlille Mikkeliin 14.-16.6.2024. Tarkemmat tiedot matkasta saat piirin varapuheenjohtalta Antero Matikalta (matikka.antero(a)gmail.com). Tervetuloa matkalle mukaan!

Karjalaisuus elää edelleen vahvana Satakunnassa!

Karjalan Liiton Satakunnan piiri on Karjalan Liiton alueellinen jäsenyhdistys, joka toimii yhdyselimenä alueensa karjalaisyhteisöjen sekä karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuuriyhteisöjen ja Karjalan Liitto ry:n välillä. Piiri tukee ja tehostaa alueensa karjalaisyhteisöjen toimintaa, tekee Karjalaa ja karjalaisuutta monipuolisesti tunnetuksi sekä vaalii ja kehittää karjalaista kulttuuria. Piiri toimii myös Karjalan Liiton edunvalvojana toimialueellaan ja valvoo, että piirin ja liiton jäsenyhteisöt hoitavat velvoitteensa Karjalan Liittoa kohtaan.

Piirin hallituksen jäsenten yhteystiedot

Jäsenseurat