Karjalaisseurojen Kuopion piiri ry

Kuopion piirin tapahtumia

Sunnuntaina 08.03.2020 klo 13.00 Maakunnallinen Karjalan Liiton 80-vuotisjuhla/konsertti Kuopion kaupungintalon juhlasalissa. Ohjelmassa arvokkaita tervehdyspuheita, yhteislauluja sekä yksinlaulukonsertti sopivasti rytmiteltyinä kokonaisuuksina. Tilaisuuden nimi on "Vuos'satainen Karjala" ja konsertti sisältää todella harvinaisuuksia. Käsiohjelman hinta on 20€. Tuloista puolet menee karjaisuuden hyväksi Liiton ja piirin kautta. Tilaisuuden päävastuujärjestäjä on Karjalaisseurojen Kuopion Piiri ry ja ohjelmavastuussa on Hannu Musakka, joka juontaa sekä laulaa ja laulattaa. Tervetuloa!

Lauantaina 18.07.2020 klo 12.00 kajahtaa Kuopion torin lavalta tunnetun trubaduurin Mikko Alatalon ääni. Karjalan Liiton juhlavuoteen liittyy myös yhteislaulutilaisuus, josta paikallisvastuun kantaa Karjalaisseurojen Kuopion Piiri ry. Tilaisuus on luonnollisesti maksuton ja liiton painamia lauluvihkosia on jaossa torilla laululavan läheisyydessä. Tervetuloa! Tilaisuus peruttu koronan takia.