Paimion Karjalaseura

Vuoden 2019 tapahtumia ja toimintaa:

Tulevia seuramme kevään ja kesän tapahtumia

to 25.4.2019 klo 17.30 Karjalaisten Kammarissa, Kostilantie 4, Samuli Tuhkasen esitelmä ”Elämä Uudellakirkolla jatkosodan aikaan”. Kahvitarjoilu.

ma 6.5.2019 klo 13 Karjalaisten Kammarissa ”Muistat sie”- muistelutilaisuus.

to 16.5.2019 klo 17.30 Karjalaisten Kammarissa, Kostilantie 4, Liisa Soonin esitys ” Seivästö lehtikirjoitusten kautta”. Kahvitarjoilu.

ma 3.6.2019 klo 17.30 Karjalaisten Kammarissa, Kostilantie 4, Terttu Ravin esitys ”Monrepo’s”

La 20.7.2019 lounas – teatteri retki Nokian kesäteatteriin. Näytelmänä on ”Vuoksen laulu”. (Näytelmästä oli kirjoitus Karjala-lehdessä to 21.3.) Esitys alkaa klo 15, sitä ennen käymme lounaalla. Lähtö Paimion kaupungintalolta klo 11. Matkan hinta n. 75 € (tarkentuu myöhemmin), hintaan sisältyy matkat, lounas ja teatteriesitys väliaikakahveineen.

Ilmoittautumiset 7.7.2019 mennessä armi.suomi@gmail.com, tai puh. 040 725 4721.

Hyvä jäsen! Karjalaisten Kammariin tarvittaisiin joitakin esineitä, mm. pinottavia, selkänojattomia jakkaroita, pari kannua. Jos Sinulla on em. esineitä tai jotain muuta, josta haluaisit eroon, ota yhteyttä Armiin puh. 040 725 4721. Mietitään onko niillä käyttöä Kammarissa!

V-S piirin toimintaa: