Paimion Karjalaseura

Paimion Karjalaseuran ja yhteistyökumppaneiden tapahtumia vuonna 2018

30.6. Paimion Jokipuiston tapahtuma, olemme siellä mukana aamusta iltapäivään. Tule moikkaamaan ja nauttimaan tuoreesta munkkikahvista!

13.9. klo 17.30 alkaen lauluilta partiomaja Veikkolassa, Vellontie 205. Mukana ovat haitaristit Aino Tikka ja Riitta Saarnivaara. Paistamme nuotskilla tikkumakkaraa ja lettuja. Toteutamme lauluillassa liiton teemaa luonto ja ympäristö. Pukeudu lämpimästi! Jos sataa, olemme sisätiloissa. Ajo-ohje: Ruokolinnantietä noin 5 km, käänny oikealle Vellontielle, jota noin 2 km. Oikealla tienhaara, jossa pylväässä 205 ja käänny siitä. Tarvittaessa järjestämme kimppakyytejä, järjestyvät ottamalla yhteyttä sihteeriin tai puheenjohtajaan.

8.10. klo 18 Paimiosalissa sotatiedustelu 100 vuotta. Tiedustelupäällikkö, kenraalimajuri Harri Ohra-aho luennoi turvallisuuteen/tiedusteluun liittyvistä asioista.

21.11. klo 18 Paimiosalissa filmi-ilta Talvisotaan ja evakkoaikaan liittyen, dokumenttifilmit.

6.11. klo 17.30 syyskokous AsemaSeurakunnan tilassa. Kokouksen jälkeen kahvi ja arpajaiset.

Kello 19 alkaa Arja Kulmalan esitelmä Viipurista.

7.12. klo 18.30-22.00 pikkujouluiltamat Nuoristotalo Tillintuvalla, Vistantie 16, Paimio. Tarjoiluna puuro, kahvi ja torttu sekä parin tunnin tanssituokio. Tanssittajana on tanssimuusikko Timppa Rautala.

Syyskaudella Paimio-opistossa on suunniteltu järjestettäväksi Pirtanauhakurssi, aika ei ole vielä tiedossa, tästä tiedotetaan kun asia tarkentuu.