Paimion Karjalaseura

Paimion Karjalaseuran ja yhteistyökumppaneiden tapahtumia vuonna 2018

16.4. Paimio-salissa klo 17.30 luento DNA-sukututkimuksesta. Luennoitsijana on sukututkimuksen konkari Ahti Kurri. Luento on hyvin kansantajuinen ja hauska. Lisätietoa luennoitsijasta löytyy googlettamalla. Pääsymaksu on 5 euroa. Tämä luento on tarkoitettu kaikille, karjalaisia juuria ei tarvitse olla, joten kerrothan muillekin, joiden ajattelet olevan asiasta kiinnostuneita.

6.5. klo 10 Karjalan Liiton Varsinais-Suomen piirin kirkkopyhä eli Karjalaisen kansan messu Naantalin kirkossa, Turun Karjalakuoro esiintyy. Messun jälkeen kirkkokahvit Naantalin seurakuntakeskuksessa, os. Piispantie 2. Kerätkää kimppakyytejä ja lähtekää kokemaan koskettava messu keväisessä Naantalissa!

19.5. Retki Loimaalle. Lähtö klo 9 Paimion kaupungintalolta. Maaseutumuseo Sarka, lounas, Loimaan taidetalo, Kurkijoki-museo, kahvit Vanha Pikku Kanalassa. Takaisin Paimiossa klo 17.00. Ilmoittautumiset 1.5. mennessä ensisij. sähköpostilla seija(a)paimiå.fi (tai puh. 046 843 4466).