Vuoden 2020 tapahtumia ja toimintaa:

26.8.2020: Kesällä n. 2 kk sitten olimme optimistisia, että koronatilanne hellittää. Niin ei nyt kuitenkaan  näyttäisi käyvän syksyllä, vaan se on edelleen suurena mustana pilvenä yllämme, josta syystä joudun valitettavasti hallituksen päätöksellä perumaan suurimman osan tapahtumista ja siirtämään ne ensi kevääseen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

Vuosikokous saatiin pidettyä myönteisen ja iloisen ilmapiirin vallitessa.

Paimion Karjalaseuran tapahtumia

(TÄMÄ TAPAHTUMA PERUTTU JA SIIRRETTY KEVÄÄLLE 2021) Ma 7.9.2020 klo 18 juhlaseminaari Paimion kaupungintalo/ Paimiosali, Vistantie 18, Paimio. Seminaarissa luennoi historoitsija Teemu Keskisarja aiheesta ”Teemu Keskisarjan uudet tulkinnat talvisodasta”. Pääsylippu 10€. Ennen luentoa juomme kakkukahvit 75-vuotiaan Paimion Karjalaseuran kunniaksi.

(TÄMÄ TAPAHTUMA PERUTTU JA SIIRRETTY KEVÄÄLLE 2021) To 15.10.2020 klo 18 luento Paimion kaupungintalo/ Paimiosali , Vistantie 18, Paimio. Kirjailija Anna Kortelainen ”Lempi Jääskeläisen Viipuri”. Pääsylippu 5€.

(PIDETÄÄN) Ma 26.10.2020 klo 17.30 syyskokous, Tapahtumatalo Isku, Seuratie 3.

(TÄMÄ TAPAHTUMA PERUTTU JA SIIRRETTY KEVÄÄLLE 2021) Marraskuussa vietetään Kekrijuhlia erilaisten karjalaisten perinnepiirakoiden merkeissä. Tilaisuudesta ilmoitetaan tarkemmin myöhemmin.

TÄMÄ TAPAHTUMA TOTEUTUU: Käsityöpiiri jatkaa kokoontumisiaan Karjalaisten Kammarissa. Kokoonnumme ensimmäisen kerran tänä syksynä ma 7.9.2020 klo 17.  Suunnitellaan toimintaa yhdessä.

Piirin käsityötapahtuma Raisiossa on la 12.9.20, katso liite. Tehdään ilmoittautuminen yhteisesti eli ilmoittaudu Armille puh. 040 7254721 ja mennään kimppa kyydein!

Karjalan Liiton I love Karjala – risteily 14-15.11.20 on PERUTTU

Paimion Karjalaseura