Paimion Karjalaseura

Loppuvuoden 2018 tapahtumia ja toimintaa:

8.10. klo 18 Paimiosalissa (Vistantie 18, Paimio) filmi-ilta: Hyökkäävät kamerat ja kamerat asemissa. Kansallisen audiovisuaalisen arkiston ja Suomen elokuva-arkiston alkuperäisiä talvi- ja jatkosodan uutiskatsauksia.

31.10. klo 15.00 ja 19.00 Timo Väntsin nukketeatteriesitys Kysymyksiä Karjalasta. Liput 15 €. Yhteen esitykseen mahtuu 60 henkilöä. Etukäteisvaraukset: armi.suomi@gmail.com tai puh. 040 725 4721.

5.11. klo 17.30 syyskokous AsemaSeurakunnan tilassa (Vistantie 10, Paimio). Kokouksen jäl-keen kahvi ja arpajaiset. Kello 19 alkaa Arja Kulmalan esitelmä Aikamatkalla Viipurissa – Kuvia ja tarinoita Viipurin asukkaista, elämästä ja rakennuksista

21.11. klo 18 Paimiosalissa sotatiedustelu 100 vuotta. Tiedustelupäällikkö, kenraalimajuri Harri Ohra-aho luennoi turvallisuuteen/tiedusteluun liittyvistä asioista.

27.11. klo 18 Paimion kaupungintalon Paimiosalissa ( Vistantie 18). Suomen Kirjallisuuen seuran tutkijat Risto Blomster ja Kati Mikkola kertovat Paimiossa asuneen Matti Simolan keräämästä mittavasta romaniperinneaineistosta. Muusikko Pertti Palm esittää suomalaista ja kansainvälistä romanimusiikkia. Vapaa pääsy!

7.12. klo 18.30–22.00 pikkujouluiltamat Nuoristotalo Tillintuvalla, (Vistantie 61, Paimio. Tar-joiluna puuro, kahvi ja torttu sekä parin tunnin tanssituokio. Tanssittajana on tanssimuusikko Timppa Rautala. Iltamista tiedotetaan myöhemmin tarkemmin.

Olethan huomannut Paimion Opiston järjestämän pirtanauhakurssin 8.10.2018 - 22.10.2018

V-S piirin toimintaa:

la 27.10. klo 11 Piirin Syyskokous Karjalatalo, Turku, Itäpellontie 2. Kokouksen jälkeen lounas-tarjoilu ja Karjalan Liiton toiminnanjohtajan Satu Hallenbergin vierailu piirissämme. Aiheena Karjalan Liiton ajankohtaiset asiat.

Henkilöihin, jotka ovat ilmoittautuneet mukaan V- S piirin järjestämään 4.11. Helismaa – konsert-timatkalle, tullaan ilmoittamaan henkilökohtaisesti tarkempi lähtöaikataulu.