Paimion Karjalaseura

Paimion Karjalaseura on aktiivinen kulttuurijärjestö, joka pyrkii kaikessa toiminnassaan vaalimaan karjalaista kulttuuriperintöä laaja-alaisesti sen eri muodoissa.

Seura on perustettu v. 1945.

Löydät meidät myös Facebookista.

Karjalan Liiton kuntoralli

Kuntorallikortit tulisi palauttaa 15.2 mennessä. Kortti löytyy mm. viimeisestä Karjalan Kunnaat lehdestä tai tästä linkistä. Kortin voi palauttaa tansseissa 31.1. tai sen voi käydä pudottamassa Karjalaisten Kammarin postiluukusta tai postittaa sen sinne, os. Paimion Karjalaseura, Kostilantie 4, 21530 Paimio. Sen voi myös palauttaa sähköpostin liitteenä anne.kuparinen(at)tyks.fi

Pääteasema - Karjalaiset Paimiossa kirja

Kirjaa on saatavissa hallituksen jäseniltä, käsityömuseo Miilasta, Paimion Sähkömuseosta sekä Karjalan Liitosta Helsingissä. Pääteaseman hintaa on tarkistettu uuden vuoden kunniaksi, sen saa nyt 35 eurolla

Pääteasemalla muistomerkki

Taiteilija Raili Mikkosen suunnittelema reliefi "Pääteasemalla" Paimion kirkkopuistossa kuvaa karjalaisten tuloa Paimioon.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Jäsenmaksu 2020

Jäsenyys maksaa 25 €, sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksun 20€

Jäsenedut

Kaikille uusille jäsenille Karjala-lehti kuukaudeksi ilmaiseksi! Karjala-kortti, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Karjalan Kunnaat jäsenlehti, alennuksia erilaisiin Karjalan Liiton tilaisuuksiin mm.  Karjalaisille kesäjuhlille. Alennusta seuraavista liikkeistä: Paimion Kukkapalvelu, kangaskauppa Oivatikki, Brahen Antikvariaatti, Lasi-Vista Oy, Vistan Pesula, Paimion Kenkätaivas ja Sininen Nauha