Noormarkun Karjala-Seura ry

Aktiivista toimintaa 2023

Kuluvana vuonna 2023, osallistuimme eri tapahtumiin, kuten Hiitolan Pitäjäseuran talvitapahtumaan Salomoninkalliolle
Kalevalan päivän tilaisuudessa kirjastossa.
Veli-Pekka Huhtasen läksiäistilaisuus kirkossa ja seurakuntatalolla. Seuramme hoiti juhlan kahvituksen.
Talvisodan päättymispäivänä 13.03 osallistuttiin seppeleen laskuihin ja lippuvartioon Lassilan- ja Noormarkun sankarihautausmaalla ja Karjalaan jääneiden vainajie muistomerkillä.
Muistimme pois nukkuneita jäseniämme.
Osallistuimme Porin Karjalaseuran teatterimatkaan Nokialle.
Seuran kevätkokous pidettiin 29.03 Nkun OP .n kokoustiloissa.
Piirin perinnetoimikunnan järjestämille pitopäivällisille osallistuttiin.
Ahlaisten karjalaisten tilaisuuteen osallistu Jouko ja Arja Hämäläinen, Jouko luovuttaessa heille Piirin kuntorallikilpailun voittopalkinnon.
Noormarkun Karjala-Seuran edustaja Jouko Hämäläinen osallistui  Karjalan Liiton liittokokoukseen 15.4 Karjalantalolla Hki.
Kansallisena veteraanipäivänä  27.04. olimme lippuvartiossa Lassilan- ja Noormarkun sankarivainajien muistomerkillä ja laskimme kukat Karjalaan jääneiden vanajien muistomeräkillä.
Kaatuneiden muistopäivänä 21.05. olimme Lassilan- ja Noormarkun sankarivainajien muistomerkillä lippuvartiossa. sekä laskimme kukat Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkille.
Tammmenlehvän Satakunnan perinneyhdistyksen hallituksen kokouksiin on osallistunut Jouko Hämäläinen.
Osallistuttiin Tammenlehvän Satakunnan Perinneyhdistyksen kirkkopyhään Kankaanpäässä
Perinteinen grilli-ilta 30.06, sihteerin kotona yhdessä Söörmarkun Marttojen kanssa

Kokoonnumme tarinailtojen merkeissä kuukausittain, Välitämme tietoa tutkimuksesta ja sukututkijoista. Osallistumme valtakunnallisiin Kesäjuhliin ja paikallisiin tapahtumiin piirissämme ja Karjalan Liiton järjestämiin tilaisuuksiin Karjalantalolla Helsingissä.

2019 vuosi oli seuramme 30 vuotis juhlavuosi.

Vuosittain teemme myös vierailuja paikallisiin palvelulaitoksiin. Seuramme toimii kokoontumalla kuukausittain tarinailtoihin,
osallistumme Noormarkun markkinoille, tekemällä retkiä, osallistumalla myyjäisiin.
Itsenäisyyspäivä sekä erilaiset veteraanien päivät ovat niitä jolloin laskememme kukkia sankarihaudoille ja Karjalaan jääneiden vainajien ja esivanhempien muistomerkille  jne...

Jäsenmaksu 2023

Noormarkun Karjala-Seuran jäsenmaksu on 24€ (joka sisältää piirin 1€ ja Karjalan liiton 20€ jäsenmaksun). Jäsenetuna saa 4kpl Karjalan Kunnaat -lehteä.

Yhteystiedot 2023

Hallituksen puheenjohtaja:
Jouko Hämäläinen
jouko.hamalainen(a)hotmail.com

Sihteeri, jäsenrek. rahastohoit.:
Maritta Muurinen
maritta.muurinen(a)pp.inet.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi. Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.