Hyvät Torkkelin Killan jäsenet!

Kevätkauden alkaessa joulutauon jälkeen alkavat taas Killan lounaskokoukset markkinapäivinä eli keskiviikkoisin kello 12–14. Paikkana on edelleen Lahden Konserttitalon Hulda-ravintola sekä Juhana-sali, Sibeliuksenkatu 8. Sisäänkäynti konservatorion pääovesta (hissi on ovesta vasemmalla). Lounaan voimme aloittaa jo klo 11.45. Lounaan jälkeen siirrymme Juhana-saliin jatkamaan omaa ohjelmaamme.

Kevään 2020 lounaskokoukset ja muu ohjelma:

Keskiviikko 8.1. "Intiassa kuukin on kuumempi", Intian matkan terveisiä, Leila Kokko.

Sunnuntaina 19.1. "Golden Monrepos-salonkiorkesterin konsertti "Iloinen Viipuri" Felix Krohn-sali, Sibeliuksenkatu 8. Lipunmyynti Museokioski, Aleksi 10. Killan jäsenille varattu 30 lippua, ilmoita siis olevasi Torkkelin Killan jäsen. Lippuja saatavilla myös ennen konserttia konserttitalolta.

Keskiviikko 5.2. Esitelmä "Olavi Paavolainen - juuret Kivennavalla". Dosentti Pentti Paavolainen, Viipurin Suomalainen Kirjallisuusseura.

Keskiviikko 4.3.  Leena Kaartinen kertoo tuoreista kokemuksistaan Afganistanissa vuoden vaihteessa 2019-2020.

Killan sääntömääräinen vuosikokous 25.3.2020 klo 18. Jäsenille tulee erillinen kutsu. Vuosikokouksen yhteydessä kuulemme FM tietokirjailija Marketta Tammisen esityksen aiheesta "Viipurin hopeat".

Keskiviikko 1.4. Muistelmia Terijoelta, Marjatta Sirola ja Kirsti Pekonen.

Keskiviikko 6.5. Kevätmusiikkia, Lahden Konservatorio

Toukokuulle on suunniteltu puolen päivän kotiseuturetki Lahden ympäristöön, tästä lähemmin kevään aikana.

Killan kesämatka 3.- 6.7. 2020 Konevitsaan ja Käkisalmeen. Takaisin tullaan Viipurin kautta. Matkasta tarkemmin lounaskokouksissa, kyselyt ja ilmoittautumiset Liisalle.

TERVETULOA MUKAAN KILLAN TOIMINTAAN!

Liisa Montin                                Matti Hölttä

puheenjohtaja                            sihteeri/rahastonhoitaja