TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2021

1. Lounaskokoukset jatkuvat markkinakeskiviikkoisin klo 12 Ravintola Huldassa ja Juhana -salissa klo 12.45 Lahden Konserttitalossa (1.9., 6.10., 3.11., 1.12.)

1. Matka Luumäelle, Kotkaniemeen presidentti Svinhufvudin kotimuseoon ja Lappeenrannan museoihin tiistaina 24.8.

1. Killan vuosikokous on 1.9. Lahden Konserttitalossa, Juhana -salissa alkaen klo 12.45.

1. Kiltalaiset käyvät viemässä kukkatervehdyksen kunniapuheenjohtaja Teuvo Kuparisen haudalle Levon hautausmaalle tiistaina 14.9. Samalla käydään myös muutamien muiden entisten kiltalaisten haudoilla.

1. Killan lukupiiri kokoontuu oman aikataulunsa mukaisesti kirjaston Kaarna -kabinetissa pandemiatilanteen niin salliessa.

1. Piiri tiedottaa omista mahdollisista tilaisuuksistaan, joihin osallistutaan mahdollisuuksien mukaan.

JÄSENKIRJE ELOKUU 2021

Hyvät Torkkelin Killan jäsenet!

Kulunut vuosi on ollut poikkeuksellinen emmekä ole juurikaan päässeet tapaamaan toisiamme.  Tällä hetkellä suunnittelemme syksyn toimintaa ja mahdollisuutta jatkaa lounaskokouksia tilanteen niin salliessa.

Killan lounaskokoukset alkavat markkinakeskiviikkoisin kello 12–14.  Paikkana on edelleen Lahden Konserttitalon Hulda-ravintola sekä Juhana -sali, Sibeliuksenkatu 8. Sisäänkäynti konservatorion pääovesta (hissi on ovesta vasemmalla). Lounaan jälkeen siirrymme Juhana -saliin klo 12.45 jatkamaan omaa ohjelmaamme.

Keskiviikko 1.9.

Syksyn ensimmäinen tapaaminen on lounaalla klo 12. Killan vuosikokous pidetään sen jälkeen alkaen klo 12.45. Kokouskutsu on kirjeen alaosassa. Muut lounaskokoukset tämänhetkisen tilanteen mukaan ovat keskiviikkona 6.10, 3.11. ja 1.12.

Piiri tiedottaa mahdollisista omista tilaisuuksistaan. Epävarmaa tällä hetkellä on, voidaanko Karjalaisyhteisöt ry:n perinteistä pikkujoulujuhlaa pitää.

Killan lukupiiri jatkaa toimintaansa oman aikataulunsa mukaan tavalla tai toisella. Lukupiirissä käsitellään Viipuria ja Kannasta koskevaa kirjallisuutta. Uudet kiinnostuneet olkaa yhteydessä Hannele Varpilaan, salahelmet@gmail.com tai Liisaan, jotta saatte tiedotteet.

Käymme tiistaina 14.9. Levon hautausmaalla viemässä Teuvo Kuparisen haudalle Killan kukkalaitteen. Tämä ei ollut mahdollista keväällä koronarajoitusten takia. Samalla käymme myös muutamien muiden entisten kiltalaisten haudoilla. Tapaamme Levon hautausmaan Lahdesta päin kauempana tien oikealla puolella olevalla parkkipaikalla klo 14.00. Jos tarvitset kyytiä, niin olethan yhteydessä puhelimitse Matti Hölttään.

KOKOUSKUTSU

Kutsu vuosikokoukseen Lahden Konserttitalo, Juhana -Sali 1.9. klo 12.45.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokouksen jälkeen ajankohtaisia asioita, terveisiä Lappeenrannasta ja syksyn ohjelmasta tarkemmin.

TERVETULOA!

Liisa Montin, pj., 045 139 3075    Matti Hölttä, sihteeri/rahastonhoitaja, 044 207 2042

Liisa Montin                                 Matti Hölttä

puheenjohtaja                              sihteeri/rahastonhoitaja