Tervetuloa Korian Seudun Karjalaseuran jäseneksi!

Korian Seudun Karjalaseuran jäsenistä useimmilla on juuret menetetyssä Karjalassa ja monet ovat tulleet mukaan kiinnostuksesta karjalaisuutta kohtaan sekä Kontjärven majan toiminnan myötä. Seuran jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 70.

Vuoden 2023 jäsenmaksu on 35 €. Jäsenmaksu laskutetaan Karjalan Liiton kautta. Jäsenmaksun maksamalla voit käyttää Kontjärven majan palveluja ja olet mukana Karjalan Liiton ja Kymenlaakson piirin toiminnassa ja pääset nauttimaan Karjala-kortin eduista, kuten Karjalan Kunnaat -jäsenlehdestä ja saat alennuksia tapahtumien pääsylipuista.

Toimintasuunnitelman toteuttamiseksi toivotaan seuran jäsenistön ja seuran ystävien aktiivista osallistumista kuluvan vuoden tapahtumiin. Tule mukaan! Tehdään yhdessä toimiva ja osallistuva seura!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi ottamalla yhteyttä puheenjohtaja Jari Käkeen tai alla olevan lomakkeen avulla.

Liity jäseneksi täyttämällä alla oleva JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE.

Jäsenmaksu 2024

Jäsenmaksu on 35 €. Jos haluat jäsenkirjeesi sähköpostititse, ilmoita sähköpostiosoitteesi seuran sihteerille.

Yhteystiedot

Korian Seudun Karjalaseura ry, puheenjohtaja Jari Käki, jari.kaki(at)pp.inet.fi Löytyntie 257, 45110 Löytty, puh. 044 346 6461

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!