Sääntömääräinen syyskokous

pidetään torstaina 2.12.2021 klo 18.00 Takamaan seuratalolla. Noudatamme vallitsevia koronaohjeita. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Toimintasuunnitelma 2021

Tapahtumia ja toimintaa 2021 - "SIE, MIE, MYÖ YHESSÄ"

• Seura pitää vuosittain kevätkokouksen huhtikuussa ja syyskokouksen marraskuussa. Seuran hallitus kokoontuu vuoden aikana tarvittaessa 4-6 kertaa ja toteuttaa tapahtumia. Seuran edustaja osallistuu piirin kokouksiin.
  • Seuran nettisivut pidetään ajan tasalla ja päivitetään tarpeen mukaan Karjalan Liiton sivuille.
  • Järjestetään teema- ja perinneiltoja jäsenten kodeissa ja seuratalolla koronatilanteen salliessa.
  • Kontjärven Karjalaisten majalla järjestetään talkoita sekä korjausrakentamista. Keväällä maalis-huhtikuussa tervataan talkoina rappuset. Haetaan tarvittaessa avustuksisa JEV-säätiöltä ja Kouvolan kaupungilta.
  • Yhteistyötä ja kanssakäymistä muiden Karjala- ja pitäjäseurojen kanssa jatketaan.
  • Osallistutaan Karjalan Liiton Kesäjuhliin 18.6.-20.6. Raumalla. KESÄJUHLAT SIIRTYVÄT ENSI VUOTEEN.
  • Järjestetään tapahtumapäivä "KORIA KARJALAISITTAIN" Korian Kallioniemessä kesälauantaina kesällä 2021. Karjalaisten kulttuurin, historian ja karjalaisten juurien esittelyä ja ohjelmaa Korian seudulta kautta aikain. Tapahtuma on maksuton ja tarkoitetu kaiken ikäisille karjalaisuudesta kiinnostuneille seutukunnan asukkaille. Tapahtumapäivänä korostetaan erityisesti karjalaisuutta Korian ja Elimäen seudulla ennen ja nyt. Tapahtuman päivämäärä tarkentuu, kun tiedetään, miten Kallioniemen tapahtumat toteutuvat koronatilanteesta johtuen.  TILAISUUS ON PERUTTU.
  • Karjalaseuran kesäretki tehdään Kaakkois-Suomeen kesä-heinäkuussa. MATKA ON PERUTTU.
  • Järjestetään perinteinen lauluilta yhteistyössä Elimäen Karjalaseuran ja Elimäen seurakunnan kanssa tiistaina 20.7. klo 18.00 Kontjärven majalla. LAULUILTA ON PERUTTU.

Seuran tapahtumista tiedotetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja nettisivujen Tule mukaan toimintaan - Tapahtumia -palstalla.

Toimintasuunnitelman toteuttamiseksi toivotaan seuran jäsenistön ja hallituksen aktiivista osallistumista yhteisiin tapahtumiin. Tehdään yhdessä osallistuva ja toimiva seura!

Jäsenmaksu 2021

Jäsenmaksu on 30 € ja ainaisjäsenen maksu 300 €.

Seuran jäseneksi voit liittyä täältä.