Toimintasuunnitelma 2022

SIE, MIE JA MYÖ YHES

Korian Seudun Karjalaseura ry Sääntömääräinen kevätkokous
pidetään torstaina 28.4.22 kello 17.30
Takamaan Vasaman seuratalolla. Osoite: Takamaantie 359, 45610 Koria.
Tervetuloa! Hallitus

Tapahtumia ja toimintaa 2022

• Seura pitää vuosittain kevätkokouksen huhtikuussa ja syyskokouksen marraskuussa. Seuran hallitus kokoontuu vuoden aikana tarvittaessa 4-6 kertaa ja järjestää tapahtumia. Seuran edustaja osallistuu piirin kokouksiin.
  • Seuran nettisivut pidetään ajan tasalla ja päivitetään tarpeen mukaan. Seuralla on myös avoimet Fb-sivut.
  • Järjestetään teema- ja perinneiltoja Takamaan seuratalolla ja Kontjärven majalla koronatilanteen salliessa.
  • Kontjärven majalla järjestetään tarvittaessa talkoita sekä korjausrakentamista. Näihin haetaan tarvittaessa JEV-säätiöltä ja Kouvolan kaupungilta avustuksisa.
  • Seuran maja on jäsenten käytössä ja sitä voi käyttää ja vuokrata.
  • Yhteistyötä ja kanssakäymmistä muiden Karjala- ja pitäjäseurojen kanssa jatketaan.
  • Osallistutaan Karjalan Liiton Kesäjuhliin 17.6.-19.6. Raumalla koronatilanteen salliessa.
  • Järjestetään tapahtumapäivä "KORIA KARJALAISITTAIN" Korian Kallionimessä kesälauantaina kesälllä 2022. Ohjelmassa on karjalaisen kulttuurin, historian ja karjalaisten juurien esittelyä ja ohjelmaa Korian seudulla kautta aikain. Tapahtuma on maksuton ja tarkoitettu kaiken ikäisille karjalaisuudesta kiinnostuneille seutukunnan asukkaille. Tapahtumapäivänä korostetaan erityisesti karjalaisuutta Korian ja Elimäen seudulla ennen ja nyt. Samassa yhteydessä kansallispukujen tuuletus ja näyttely. Tapahtuman päivämäärä tarkentuu, kun tiedetään miten Kallioniemen tapahtumat toteutuvat koronatilanteesta johtuen.
  • Seuran kesäretki tehdään Kaakkois-Suomeen kesä-heinäkuussa.
  • Järjestetään Kontlammen avoimet ovet heinäkuussa.
  • Perinteinen lauluilta yhteistyössä Elimäen Karjalaseuran kanssa tiistaina 19.7. Kontjärven majalla.

Seuran tapahtumista tiedotetaan Kouvolan Sanomien Keskiviikko-lehdessä ja nettisivujen Tule mukaan toimintaan - Tapahtumia -palstalla.

Toimintasuunnitelman toteuttamiseksi toivotaan seuran jäsenistön ja hallituksen aktiivista osallistumista yhteisiin tapahtumiin. Tehdään yhdessä osallistuva ja toimiva seura!

Jäsenmaksu 2022

Jäsenmaksu on 35 €

Seuran jäseneksi voit liittyä täältä.