Toimintasuunnitelma 2020

Toimintasuunnitelman toteuttamiseksi toivotaan seuran jäsenistön ja hallituksen aktiivista osallistumista yhteisiin tapahtumiin. Tehdään yhdessä osallistuva ja toimiva seura!

Tapahtumia ja toimintaa 2020

• Seuran hallitus kokoontuu vuoden aikana 4-6 kertaa ja suunnittelee ja toteuttaa tapahtumia.

• Järjestetään teema- ja perinneiltoja jäsenten kodeissa ja seuratalolla.

• Järjestetään Kontjärven Majalla talkoita ja korjausrakentamista.

• Kontjärven Majalla pidetään seuran jäsenille avoimet ovet kesä-elokuussa keskiviikkoisin 17.6., 15.7., ja 12.8., jolloin on mahdollisuus saunomiseen, uintiin ja yhdessäoloon. Seuran jäsenet voivat käyttää ja vuokrata majaa.

• Yhteistyötä ja kanssakäymistä muiden Karjala- ja pitäjäseurojen kanssa jatketaan.

• Osallistutaan Karjalaisille kesäjuhlille 12.-14.6. Helsingissä.

• Tehdään viikonloppumatka Terijoelle 15.8. - 16.8.

• Järjestetään perinteinen lauluilta yhteistyössä Elimäen Karjalaseuran ja seurakunnan kanssa tiistaina 21.7. klo 18.00

• Vietetään karjalaisten kirkkopyhää Korian kirkossa 1.11.2019.

•  Vuoden 2020 jäsenkirje lähetetään alkuvuodesta.

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksu on 30 €, josta yhdistyksen osuus on 10 € ja Karjalan Liiton 20 €. Maksu suoritetaan  suoraan seuran tilille: FI86 5016 1020 0546 48. Kirjoita viestikenttään oma nimesi (ei viitenumeroa). Eräpäivä  22.3.2019. Jos et maksa jäsenmaksuasi eräpäivään mennessä, katsomme sinun eronneen seurasta, emmekä ilmoita nimeäsi Karjalan Liittoon, eikä seura näin ollen joudu suorittamaan maksua maksamattomista jäsenistä. Jos maksat Karjalan Liiton jäsenmaksun toisen seuran kautta, vähennä summa jäsenmaksustasi.

Jäsenkirje 2019

Lue jäsenkirje täältä