Tapahtumia ja toimintaa 2024

• Seura pitää kevätkokouksen huhtikuussa ja syyskokouksen marraskuussa. Seuran hallitus kokoontuu vuoden aikana 2-5 kertaa ja suunnittelee ja toteuttaa tapahtumia. Seuran edustaja osallistuu piirin kokouksiin.
  • Seuran nettisivuja ylläpidetään ja päivitetään tarpeen mukaan.
  • Seuralla on avoimet Facebook-sivut.
  • Seura järjestää teema- ja perinneiltoja Takamaan seuratalolla sekä Kontjärjven majalla. Järjestetään Jääsken ja Säkkijärven pitäjäillat. Järjestetään seuran 1940-1960-lukujen historiatapahtuma, jossa tutustutaan valokuviin ja pöytäkirjoihin sekä materiaaliin näiltä vuosikymmeniltä.
  • Järjestetään talkoita ja korjausrakentamista Kontjärven majalla.
  • Kontjärven maja on seuran jäsenten käytössä. Majaa ja voi käyttää ja vuokrata.
  • Jatketaan yhteistyötä muiden Karjala- ja pitäjäseurojen kanssa. Osallistutaan muiden järjestämiin tapahtumiin.
  • Osallistutaan Karjalaiset Kesäjuhlat -tapahtumaan 15.-16.6. Mikkelissä. Seurallamme on tänä vuonna Karjalan Liiton Kymenlaakson piirin lipunkantovuoro.
  • Tehdään kesäretki Kaakkois-Suomeen elokuussa.
  • Pidetään avoimien ovien päivä kesällä Kontjärven majalla, jolloin jäsenistöllä on mahdolllisuus maksuttomaan saunomiseen. Seura tarjoaa jäsenbisölle makkarat, virvokkeet ja kahvit.
  • Järjestetään perinteinen lauluilta yhteistyössä Elimäen Karjalaseuran kanssa tiistaina 16.7. klo 18.
  • Järjestetään järjestysmieskurssi tammi-maaliskuussa 2024 JEV-säätiön tuella.
  • Järjestettään Karjalan Liiton Kymenlaakson piirin kirkkopyhä Korian kirkossa marraskuussa.
  • Toimintasuunnitelman toteuttamiseksi toivotaan seuran jäsenistön ja hallituksen  aktiivista osallistumista vuoden 2024 tapahtumaan. Tehdään yhdessä toimiva ja osallistuva seura!

Jäsenmaksu 2024

Jäsenmaksu on 35 €

Seuran jäseneksi voit liittyä täältä.