Keuruun Karjalaseura

Tervetuloa mukaan Keuruun Karjalaseuran toimintaan!

Ajankohtaista

Evakkovaunu-näyttely on avoinna Veturipuistossa 31.10. asti. Vietämme seuran 75. toimintavuotta. Mielenkiintoisena haasteena olemme aloittamassa vuosikymmenten aikana kertyneen aineiston arkistointitalkoita. Valokuvien järjestämisessä tarvitsemme tunnistusapua. Pyrimme myös tukemaan omien juurien etsintää. Hallituksemme uusi jäsen Markku Rämö on lupautunut tukihenkilöksi sukujuurien selvittämisessä.

Lue lisää!

Toiminta

Toimintamme on kaikille avointa. Tapaamme useimmiten Pisarassa, Keuruuntie 16, Seuran omistamalla Karjalatalolla tai seurakuntakeskuksessa. Teemme mm. kotiseutu- ja teatterimatkoja. Arvostamme yhteistyötä paikallisten ja muidenkin toimijoiden kanssa. Seuramme on Karjalan Liiton jäsen ja teemme yhteistyötä Liiton Keski-Suomen piirin kanssa. Keuruun Karjalaseuran toiminnasta huolehtii 11 jäseninen hallitus.

Tule mukaan

Keuruun Karjalaseurassa oli vuoden 2020 lopussa 145 jäsentä.

Vuosi 2021 on Keuruun Karjalaseuran 75. toimintavuosi.

Yhteystiedot

Keuruun Karjalaseuran puheenjohtajana toimii Pekka Vanhanen, varapuheenjohtajana Salli Kajosmäki, sihteerinä Riitta Vanhanen, rahastonhoitajana Ritva Pihlainen, jäsenvastaavana Helena Hirvenlahti ja sukututkimustukihenkilönä Markku Rämö

< syyskuu 2021 >
matiketopelasu