Jäsenyys

Jos olet kiinnostunut Iisalmen seudun Karjala Seuran  toiminnasta, tule mukaan tapahtumiin. Ilmoitamme tapahtumista  Iisalmen Sanomien Muistio- ja Kokoukset- palstoilla, verkkosivullamme ja jäsenkirjeessä, joka ilmestyy alkuvuodesta.

Alueen eri Karjala-seurat toimivat yhteistyössä, joten matkoja  Karjalaan ja mm. Karjalaisille kesäjuhlille tehdään.

Jäsenyysasioissa voit ottaa yhteyttä  hallituksen jäseniin, joiden yhteystiedot löydät Yhteystiedot-kohdasta. Jos olet kiinnostunut jäsenyydestä ilmoita meille etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja mahdollinen sähköpostisosoitteesi.

Iisalmen seudun Karjala Seuran jäsenmaksu on vuonna 2021  10 euroa ja laskutuksesta huolehtii Karjalan Liitto oman jäsenmaksulaskutuksensa yhteydessä. Karjalan Liiton jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat-lehden ja jäsenkortin, jolla saat etuja mm. Karjalaisten kesäjuhlien pääsymaksuissa.

Jäsenasioissa voit ottaa yhteyttä sihteeriimme Helena Kettuseen.

Voit liittyä jäseneksi myös lähettämällä alla olevan lomakkeen.  Tähdellä (*)  merkityt alueet ovat pakollisia.