Toimintasuunnitelma vuodelle 2022

Huittisten Karjalaseura ry:n tarkoituksena on ylläpitää ja edistää karjalaisuutta ja karjalaisia perinteitä paikkakunnalla.

Kokoukset

Kevät- ja syyskokoukset

Piirin hallituksen kokoukset

Piirin kevätkokous ja syyskokous

Hallituksen kokoukset tarpeen mukaan, tulevana vuonna ylimääräisiä kokouksia Sakkola-juhlien takia

Kahden seuran toiminta

Seura on mukana Vammalan karjalaseuran kanssa järjestettävissä kahden seuran tapahtumissa. Vuonna 2022 Huittisten järjestelyvastuulla on hengellinen tilaisuus.

Karjalaiset kesäjuhlat

Seura osallistuu Karjalaliiton järjestämiin Karjalaisiin kesäjuhliin Raumalla 17.−19.6. seuran omalla lipulla.

Sakkola-juhlat

Seura järjestää mahdollisesti 7.8.2022 Sakkola-juhlat. Juhlien järjestelyistä ja ohjelmasta tiedotetaan jäsenistöä vuoden aikana.

Muu toiminta

Seura pyrkii vuoden aikana järjestämään erilaista toimintaa jäsenistön aktivoimiseksi ja kannustaa jäsenistöä osallistumaan erilaisiin tapahtumiin ja juhliin.

•  Vpl. Pyhäjärvi -juhlat (Pyhäjärvellä)
  •  Sakkola-juhlat (Huittinen/Karjala)
  • kyykkäharjoituksia
  • kyykkämestaruuskilpailut
  • kesäpäivän vietto
  • Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkin kunnioittaminen kukkalaitteilla
  • joulujuhla

Tiedotus

Seura tiedottaa tapahtumista ja toiminnasta Lauttakylä-lehdessä ilmoituksilla sekä Seurat toimii -palstalla. Lisäksi ilmoituksia laitetaan Alueviestin seurapalstalle.

Seuran kotisivuja, www.karjalanliitto.fi/huittistenkarjalaseura, hyödynnetään myös jäsenistön tiedottamiseen. Seura kerää sähköpostiosoitteita edelleen helpottaakseen jäsenistön tiedottamista.

Taloudellinen toiminta

• jäsenmaksut