Tulevia tapahtumia 2020

Tule mukaan toimintaan!

Tulevia tapahtumia 2020

Seuramme on järjestänyt Ruissalon kirjastoon karjalaisen kirjallisuuden näyttelyn maaliskuun ajan 2.3.-31.3. Kirjojen lisäksi näyttelyssä myös pienikokoista asiaan liittyvää esineistöä. Kirjasto on avoinna  ma-ke klo 12-18 ja to-pe 9-15 sekä arkipyhien aattoina klo 9-14, Ruissalontie 8 Poitsilassa. Kirjat ja esineet ym. aineisto on näyttelyssä vain lainassa ja palautetaan omistajilleen myöhemmin ilmoittamalla tavalla.

Karjalaisen kirjallisuuden näyttely jatkuu kesäkuun ja heinäkuun neljä ensimmäistä viikkoa, heinäkuun viimeisellä viikolla näyttely puretaan. Keskiviikkona 29.7. klo 16.30 olemme purkamassa näyttelyä. Silloin voi tulla noutamaan omia kirjoja ja esineitä, jos on mahdollista.

Karjalan Liiton hallitus on kokouksessaan yksimielisesti päättänyt, että tämän vuoden Karjalaiset kesäjuhlat perutaan koronavirusepidemian takia. Kesäjuhlat oli sovittu pidettäväksi Helsingissä 12.-14.6.2020 ja ne olisivat olleet Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden päätapahtuma. Seuraavat Karjalaiset kesäjuhlat järjestetään Raumalla 18.-20.6.2021.

11.8. piiri järjestää Karjalan Liiton juhlavuoden kunniaksi yhteislaulutilaisuuden Kuusankoskitalon ulkonäyttämöllä. Mukana ovat Mikko Alatalo ja haitaristi Jammi Humalamäki. Tilaisuus on peruttu.

Alamme hiljalleen herätellä toimintaamme ja se tapahtuu aluksi pelaamalla kyykkää. Seuramme kyykän harjoitusvuorot ovat 10.8., 12.8., 17.8. ja 19.8. Tallinmäen kentällä klo 18.00. Valmistaudumme piirin mestaruuskisoihin, jotka pidetään Myllykoskella 20.8. klo 17.00.  Omat hanskat mukaan. Nyt joukolla mukaan seuramme kyykkääjät ja sellaisiksi aikovat.

Tapahtumista ilmoitamme myös

Reimari-lehdessä ja Karjala-lehdessä.

Adressit

Seuralla on myynnissä Karjalan Liiton suru- ja onnitteluadresseja. Adresseja myyvät: Ritva Rikka, p. 0400 - 659314 ja Toini Westman, p. 050 - 5552536. Käytämmehän oman järjestömme adresseja onnitteluihimme ja surunvalitteluihimme!

Karjalainen kuntokortti 2020

Kuntoa kohotetaan alkaneena vuonna heti kalenterivuoden alusta alkaen sen loppuun saakka. Tulosta Karjalainen Kuntokortti Karjalan Liiton sivuilta osoitteesta: http://www.karjalanliitto.fi /tiedotteet/lomakkeet. Tulosta vaakatasossa. Oma kuntosi kohenee liikkuessasi säännöllisesti ja seuralle annat toimintapisteitä!