Tulevia tapahtumia 2021

Tule mukaan toimintaan!

Tapahtumia 2021

Kyykkäharjoitukset

Aloitetaan kesän kyykkäharjoitukset maanantaina 7.6. klo 18 Tallinmäen kentällä. Säänmukainen vaatetus ja sopivat kengät. Tarkemmat tiedot: Aarni, 050 372 9352. Tervetuloa joukolla treenaamaan !

Kokoukset

Kevätkokous keskiviikkona 9.6. klo 17 Kumppanuustalo Hilmassa, Kadettikoulunkatu 3, punainen sali. Kokouksessa käsitellään seuran sääntöjen mukaiset kevätkokoukselle kuuluvat asiat, minkä lisäksi tarkastellaan mahdollisuuksia aloittaa seuran tavanomainen toiminta myöhemmin kesällä ja syksyllä. Aloitamme kahvitarjoilulla. Noudatamme voimassa olevia koronamääräyksiä. Käytämme maskeja. Tervetuloa.

Onkikilpailut

Kymenlaakson piirin onkikilpailut maanantaina 14.6. klo 17 Rampsinkarilla. Osallistumismaksu 10 euroa. Järjestetään maksullinen buffetti grillikatoksessa: kahvia, pullaa ja grillimakkaraa.

Tarinakerhot

18.1. klo 13, vallitsevan koronatilanteen johdosta annettujen viranomaisohjeiden takia tammikuun tarinakerho on peruttu. Jatkosta ilmoitetaan Reimari-lehdessä.

15.2. klo 13 Kumppanuustalo Hilmassa, Kadettikoulunkatu 3, edunvalvonta-asiaa, Helena Yli. Helmikuun tarinakerho on peruttu.

15.3. klo 13. Maaliskuun tarinakerho on peruttu.

12.4. klo 13. Huhtikuun tarinakerho on peruttu.

17.5. klo 13. Toukokuun tarinakerho on peruttu.

Miten jäsenmaksulaskutus tapahtuu tänä vuonna ?

• Karjalan Liitto lähettää jäsenmaksulaskut suoraan henkilöjäsenille helmikuun 2021 Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana.
  • Liiton jäsenmaksu laskutetaan vain yhden kerran/vuosi/jäsen, vaikka jäsen kuuluisi moneen eri seuraan.
  • Lasku sisältää seuran, piirin ja liiton jäsenmaksuosuudet.
  • Jäsenmaksun maksuvelvoite on jäsenellä, ja jäsenmaksu maksetaan kokonaisuudessaan liiton tilille.
  • Laskujen eräpäivä on helmikuussa. Maaliskuussa tehdään 1. tilitykset seuroille ja piireille.
  • Laskutus ja tilitys toteutetaan muutaman kerran vuodessa kesken vuotta liittyneille uusille jäsenille.
  • Karjala-kortti lähetetään jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille toukokuun Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana.

Seuran toimintasuunnitelma vuodelle 2021 sisältää seuraavat tapahtumat:

Ne toteutetaan jos se on koronatilanteen vuoksi mahdollista ja niistä ilmoitetaan ajallaan tarkemmin.

1. Osallistutaan Karjalan Liiton kesäjuhlille, Rauma 18.-20.6.2021.
  2. Järjestetään tarinakerhoja.
  3. Järjestetään karjalainen kirkkopyhä ja kirkkoväen kahvitus.
  4. Osallistutaan Karjalan Liiton kokouksiin, seminaareihin ja muihin tilaisuuksiin.
  5. Osallistutaan Karjalan Liiton Kymenlaakson piirin kokouksiin ja tilaisuuksiin.
  6. Järjestetään perinteinen seuran pikkujoulu.
  7. Osallistutaan Haminan elo- ja syysmarkkinoille myymällä makkaroita teltassa.
  8. Tehdään tarvittaessa onnittelu- ja  suruvalittelukäyntejä.
  9. Järjestetään kesämatka.
  10. Järjestetään mahdollisuuksien mukaan muita retkiä sekä sotahistoria- ja kulttuurimatkoja.
  11. Järjestetään Karjalan Liiton suosittelema toimintateema. Huomisen karjalaisuus on vuosien 2021-2023 teema ja v. 2021 toimintateema on Karjalainen identiteetti.
  12. Järjestetään arpajaisia eri tilaisuuksien yhteydessä.
  13. Järjestetään erilaisia koulutustilaisuuksia mahdollisuuksien mukaan ja osallistutaan Karjalan Liiton  uusiin koulutustilaisuuksiin.
  14. Järjestetään kyykkäharjoituksia ja seuran kyykkäkilpailu sekä osallistutaan muihin kilpailuihin mahdollisuuksien mukaan.
  15. Järjestetään muita tilaisuuksia ja osallistutaan muiden toimijoiden erityisesti kaupungin ja nuoriso-osaston järjestämiin tilaisuuksiin mahdollisuuksien mukaan.
  16. Osallistutaan Kansallispukutuuletukseen.

Tapahtumista ilmoitamme myös

Reimari-lehdessä ja Karjala-lehdessä

Adressit

Seuralla on myynnissä Karjalan Liiton suru- ja onnitteluadresseja. Adresseja myyvät: Toini Westman, p. 050-555 2536 ja Anna-Liisa Puska-Raukko, p. 040-767 4962.Käytämmehän oman järjestömme adresseja onnitteluihimme ja surunvalitteluihimme!

Karjalainen kuntokortti 2021

Kuntoa kohotetaan alkaneena vuonna heti kalenterivuoden alusta alkaen sen loppuun saakka. Tulosta Karjalainen Kuntokortti Karjalan Liiton sivuilta osoitteesta: http://www.karjalanliitto.fi /tiedotteet/lomakkeet. Tulosta vaakatasossa. Oma kuntosi kohenee liikkuessasi säännöllisesti ja seuralle annat toimintapisteitä!