Tulevia tapahtumia 2022

Tule mukaan toimintaan!

Tapahtumia 2022

Vuoden 2022 tarinakerhot aloittavat varsinaisen toiminnan

17.1.2022 klo 13 Hilman punaisessa salissa, tammikuun tarinakerho peruttu annettujen ohjeistuksien mukaisesti.

14.2.2022 klo 13 Hilman punaisessa salissa, Kadettikoulunkatu 3. Tällä kertaa saamme kuulla Sote- ja Kelataxi-asioista. Kahvitus.  Tervetuloa !

14.3.2022 klo 13 Hilman punaisessa salissa, Kadettikoulunkatu 3. Tällä kertaa saamme kuulla asiaa Muistista/Unohtamisesta syineen ja seurauksineen. Kahvilla aloitetaan. Tervetuloa jäsenet ja jäseniksi aikovat.

11.4.2022 klo 13 Hilman punaisessa salissa. Saamme kuulla asiaa edunvalvonnasta. Kahvilla aloitetaan. Tervetuloa jäsenet ja jäseniksi aikovat !

16.5.2022 klo 13 Hilman punaisessa salissa. Kevätkauden lopuksi rentoudumme tuolijumpan parissa Marja-Terttu Laineen ohjauksessa. Kahvilla aloitetaan. Tervetuloa jäsenet ja jäseniksi aikovat !

Ulkoliikunnassa aloitetaan kyykkäharjoitukset vanhassa tutussa paikassa Tallinmäen kentällä seuraavasti:

• keskiviikkona 11.5 klo 17
  • tiistaina 24.5. klo 17

Tervetuloa tutustumaan  vuosisatoja vanhaan karjalaiseen ulkona pelattavaan peliin. Kyykässä pyritään kyykkämailoja  eli karttuja heittämällä poistamaan puiset sylinterit eli kyykät pelineliöstä mahdollisimman vähin heitoin. Kyykkää voi pelata henkilökohtaisena pelinä, paripelinä tai nelihenkisenä joukuepelinä.

Piirin jokavuotiset  onkikilpailut keskiviikkona 15.6. klo 17 alkaen Rampsinkarissa. Grillikatoksessa buffet. Tervetuloa koettamaan kalaonnea tai kannustamaan kaveria !

Seuran toimintasuunnitelma vuodelle 2022 sisältää seuraavat tapahtumat:

Ne toteutetaan jos se on koronatilanteen vuoksi mahdollista ja niistä ilmoitetaan ajallaan tarkemmin.

1. Osallistutaan Karjalan Liiton kesäjuhlille, Rauma 17.-19.6.2022
  2. Järjestetään tarinakerhoja.
  3. Järjestetään karjalainen kirkkopyhä ja kirkkoväen kahvitus.
  4. Osallistutaan Karjalan Liiton kokouksiin, seminaareihin ja muihin tilaisuuksiin.
  5. Osallistutaan Karjalan Liiton Kymenlaakson piirin kokouksiin ja tilaisuuksiin.
  6. Järjestetään perinteinen seuran pikkujoulu.
  7. Osallistutaan Haminan elo- ja syysmarkkinoille myymällä makkaroita teltassa.
  8. Tehdään tarvittaessa onnittelu- ja  suruvalittelukäyntejä.
  9. Järjestetään kesämatka.
  10. Järjestetään mahdollisuuksien mukaan muita retkiä sekä sotahistoria- ja kulttuurimatkoja.
  11. Järjestetään Karjalan Liiton suosittelema toimintateema. Huomisen karjalaisuus on vuosien 2021-2023 teema.
  12. Järjestetään arpajaisia eri tilaisuuksien yhteydessä.
  13. Järjestetään erilaisia koulutustilaisuuksia mahdollisuuksien mukaan ja osallistutaan Karjalan Liiton  uusiin koulutustilaisuuksiin.
  14. Järjestetään kyykkäharjoituksia ja seuran kyykkäkilpailu sekä osallistutaan muihin kilpailuihin mahdollisuuksien mukaan.
  15. Järjestetään muita tilaisuuksia ja osallistutaan muiden toimijoiden erityisesti kaupungin ja Karjalaisten Nuorten yhdistyksen järjestämiin tilaisuuksiin mahdollisuuksien mukaan.
  16. Osallistutaan Kansallispukutuuletukseen.
  17. Järjestetään seuran 81-vuotisjuhla.

Keskitettyyn jäsenmaksulaskutukseen siirryttiin vuoden 2021 alusta alkaen:

• Karjalan Liitto lähettää jäsenmaksulaskut  suoraan henkilöjäsenille 1.2. 2022 Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana.
  • Liiton jäsenmaksu laskutetaan vain yhden kerran/vuosi/jäsen, vaikka jäsen kuuluisi moneen eri seuraan.
  • Lasku sisältää seuran, piirin ja liiton jäsenmaksuosuudet.
  • Jäsenmaksun maksuvelvoite on jäsenellä, ja jäsenmaksu maksetaan kokonaisuudessaan liiton tilille.
  • Laskujen eräpäivä on 22.2.2022. Maksumuistutukset lähetetään 9.3.2022 ja 24.3.2022. Lähetettävään maksumuistukseen lisätään käsittelymaksu 5 €.
  • Laskutus ja tilitys toteutetaan muutaman kerran vuodessa kesken vuotta liittyneille uusille jäsenille.
  • Karjala-kortti lähetetään jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille toukokuun Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana (perillä viimeistään 11.5.2022).

Tapahtumista ilmoitamme myös

Reimari-lehdessä ja Karjala-lehdessä

Adressit

Seuralla on myynnissä Karjalan Liiton suru- ja onnitteluadresseja. Adresseja myy Anna-Liisa Puska-Raukko, p. 040-767 4962.Käytämmehän oman järjestömme adresseja onnitteluihimme ja surunvalitteluihimme!

Karjalainen kuntokortti 2022

Kuntoa kohotetaan alkaneena vuonna heti kalenterivuoden alusta alkaen sen loppuun saakka. Tulosta Karjalainen Kuntokortti Karjalan Liiton sivuilta osoitteesta: http://www.karjalanliitto.fi /tiedotteet/lomakkeet. Tulosta vaakatasossa. Oma kuntosi kohenee liikkuessasi säännöllisesti ja seuralle annat toimintapisteitä!