Tulevia tapahtumia 2020

Tule mukaan toimintaan!

Tulevia tapahtumia 2020

Seuramme on järjestänyt Ruissalon kirjastoon karjalaisen kirjallisuuden näyttelyn maaliskuun ajan 2.3.-31.3.

Kirjojen lisäksi näyttelyssä myös pienikokoista asiaan liittyvää esineistöä.

Kirjasto on avoinna  ma-ke klo 12-18 ja to-pe 9-15 sekä arkipyhien aattoina klo 9-14, Ruissalontie 8 Poitsilassa.

Kirjat ja esineet ym. aineisto on näyttelyssä vain lainassa ja palautetaan omistajilleen myöhemmin ilmoittamalla tavalla

16.3. klo 14 tarinakerho Veteraanikodissa, Mannerheimintie 16. Kirsti Ahtola kertoo isästään. Tilaisuus on peruttu.

18.3. klo 17 kevätkokous Kumppanuustalon Hilman Sinisessä kabinetissa. Ansiomerkkien jako ja kahvitarjoilu. Tervetuloa kokoukseen. Haminan Karjalaseuran hallitus on 16.3.2020 päättänyt perua seuramme kevätkokouksen 18.3.2020 ja siirtää sen myöhempään, virustilanteen sallimaan ajankohtaan.

6.4. klo 14 tarinakerho Veteraanikodissa, Mannerheimintie 16. Osuuspankin edustaja alustaa aiheesta edunvalvontavaltuutus ja muita aiheeseen liittyviä kysymyksiä, joista keskustelua. Tilaisuus on peruttu.

11.5. klo 14 tarinakerho Veteraanikodissa, Mannerheimintie 16. Tilaisuus on  peruttu.

12.-14.6. Karjalan Liiton 80-vuotiskesäjuhlat Helsingissä. Lisätietoja ilmoittautumiseen tästä. Tiedota osallistumisesta myös Taistolle puh. 044 2968 339.  Juhlaohjelmasta kerrotaan Karjalan Kunnaat -lehdissä.

Karjalan Liiton hallitus on kokouksessaan yksimielisesti päättänyt, että tämän vuoden Karjalaiset kesäjuhlat perutaan koronavirusepidemian takia. Kesäjuhlat oli sovittu pidettäväksi Helsingissä 12.-14.6.2020 ja ne olisivat olleet Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden päätapahtuma. Seuraavat Karjalaiset kesäjuhlat järjestetään Raumalla 18.-20.6.2021.

2.7. kesäretki Saimaalle Ilkonsaareen, lisätietoja antaa Taisto Puustelli, puh. 044 2968 339. Retki on peruutettu.

11.8. piiri järjestää Karjalan Liiton juhlavuoden kunniaksi yhteislaulutilaisuuden Kuusankoskitalon ulkonäyttämöllä. Mukana ovat Mikko Alatalo ja haitaristi Jammi Humalamäki.

Tapahtumista ilmoitamme myös

Reimari-lehdessä ja Karjala-lehdessä.

Adressit

Seuralla on myynnissä Karjalan Liiton suru- ja onnitteluadresseja. Adresseja myyvät: Ritva Rikka, p. 0400 - 659314 ja Toini Westman, p. 050 - 5552536. Käytämmehän oman järjestömme adresseja onnitteluihimme ja surunvalitteluihimme!

Karjalainen kuntokortti 2020

Kuntoa kohotetaan alkaneena vuonna heti kalenterivuoden alusta alkaen sen loppuun saakka. Tulosta Karjalainen Kuntokortti Karjalan Liiton sivuilta osoitteesta: http://www.karjalanliitto.fi /tiedotteet/lomakkeet. Tulosta vaakatasossa. Oma kuntosi kohenee liikkuessasi säännöllisesti ja seuralle annat toimintapisteitä!