Kaukolan Pitäjäseuran tapahtumia

Alkuvuoden pitäjäesittelyt, Johannes ja Suistamo

14.04.2021 18:00 - 14.04.2021 20:00 | Helsinki, Karjalatalo

Klikkaa tästä pitäjäesittelyihin 14.4.2021 klo 18 (Facebook Live)

Johanneksen pitäjäesittely alkaa klo 18 ja Suistamon esittely noin klo 18.55.

Johanneksen esittely (pdf)

Suistamon esittely (pdf)

Keskiviikkona 14.4. kuullaan Johanneksesta ja Suistamosta. Johannes oli Suomenlahden rannikkopitäjä ja Suistamo sijaitsi laajojen erämaiden tuntumassa Laatokan Karjalassa.

Esittelyt pidetään virtuaalisesti striimattuna Facebook-liveen (www.facebook.com/karjalanliitto ). ja niitä voi seurata myös Karjalan Liiton sivuilta > uutiset keskiviiikkona 14.4. klo 18 alkaen.  Esittelyjä voi katsoa myös jälkikäteen.

Luovutetun Karjalan alueella sijaitsi 60 eri pitäjää. Näiden historiaa, perinteitä, asukkaita ja myös nykypäivää esitellään Karjalatalolla pitäjäesittelyissä. Pitäjäseurojen ja -säätiöiden edustajat kertovat pitäjien historiasta ja elämästä ennen ja nyt.

Tutustu Johanneksen pitäjään ja seuran toimintaan.

Tutustu Suistamon pitäjään ja seuratoimintaan.

Muutokset mahdollisia.

Tästä pääset seuraamaan Kaukolan pitäjäesittelyä 17.3.2021.

Korpiselän esittely siirtyy: Aiemmin ilmoitettu ke 17.3. Korpiselän esittely siirtyy ensi syksyyn.

Katso helmikuussa 2021 pidetty Sakkolan pitäjäesittely:

Toistaiseksi esittelyt pidetään virtuaalisesti, eikä niissä ole yleisöä. Seuraamme viranomaisohjeita.

Esittelyt ovat avoimia yleisölle, mikäli koronarajoituksia ei ole.
Pitäjäesittelyt ovat keskiviikkoisin klo 18–20 Karjalatalolla, osoitteessa Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.
Esitysten välissä on tauko.

Korona-pandemian aikana osallistujien turvallisuus on meille tärkeää. Tilaisuudessa tuolit on järjestetty väljästi ja hygieniasta huolehditaan hyvin. Otathan mukaan kasvomaskin, pidät huolta turvaväleistä ja käytät käsidesiä.

Esittelyt järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton ja Opintokeskus Siviksen kanssa.