Karjalaisseurojen Tampereen piiri ry

Karjalaisseurojen Tampereen piiri kokoaa yhteen karjalaisseurat Pirkanmaalla.

Tule mukaan joukkoomme!

Lue lisää!

Naistoimikunta

Piirakkatalkoot ovat yksi Naistoimikunnan toimintaan kuuluva osa.

Hengellinen toimikunta

Ekumeeniset hengelliset päivät piirin alueella 2019.

Tapahtumat

Karjalaisseurojen Tampereen piiri ryn sääntömääräinen syyskokous 24.10.2020 klo 12.00 Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta, Sali Hiomo. Härkitie 6, 37100 Nokia

Puheenjohtaja 050 5770110

Myymälä

Tilaa Karjala-laatta tai useita!

Kuvagalleria

Katso kuvia toiminnastamme vuosien varrelta.

Sääntömääräinen syyskokous 24.10.2020 klo 12.00 Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virta, Sali Hiomo.

Osoite: Härkitie 6, 37100 Nokia.

Tarjolla kokouskahvit + pientä purtavaa, 5 €/hnk.
Ennen kokousta on varattu mahdollisuus osallistua opastetulle kierrokselle Nokian uudessa kirjastotalossa klo 10:45 – 11: 45. Mukaan mahtuu 15 henkilöä, ilmoittautumiset Henry Rönndahlille (ronndahl@dnainternet.net, p. 0500 766566).
Pysäköinti ja saapuminen:
1. kerrokseen pääsee parhaiten Välikadun puolelta ja sillä puolella on myös Toivontori, mistä löytyy pysäköintipaikkoja. Välikadun puolella on myös 3 kpl invapaikkoja kirjaston edessä.

Maskisuositus:
Suositellaan maskien käyttöä ja riittävien turvavälien pitämistä kokoussalissa!

=================================================

Piirin alue on laaja Ikaalisista Punkalaitumelle ja Juupajoelta Lempäälään. Seuroja on kaikkiaan parikymmentä (21)  ja niihin kuuluu yhteensä noin 1400 jäsentä. Olemme syntyperäisiä Karjalaisia, karjalaisjuurisia tai muuten vain Karjala-faneja. Jos et vielä kuulu mihinkään Karjalaseuraan, niin olet lämpimästi tervetullut iloiseen joukkoomme. Voit liittyä sinulle soveltuvaan seuraan linkistä LIITTYMINEN. Sieltä löydät tietoja Tampereen piirin seurojen toiminnasta. (Kunhan saadaan täysin toimimaan.)
Myös yhteyshenkilömme välittävät liittymisilmoituksesti haluamaasi seuraan. Yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta. Lämpimästi tervetuloa!

Alla olevat kuvat:

Piirin edustajat laskevat seppeleen sodissa kaatuneiden muistomerkille Tampereen Kalevankankaalla (vas.) ja seppeleen siunaustilaisuus Kalevan kirkossa 15. maaliskuuta 2020. Oikeanpuolimmainen kuva takavuosilta Karjalaisilta Kesäjuhlilta.

Mahdollisuus matkustaa yhdessä Karjalaan ja harrastaa kaikkea kiinnostavaa

Piirin seuroihin liittymällä pääset mukaan monipuoliseen aktiiviseen toimintaan. Osallistumalla voit itse vaikuttaa, mitä seura tarjoaa jäsenilleen. Retket Karjalaan kuuluvat säännölliseen toimintaamme, mutta niiden välillä on monenlaisia kokoontumisia, juhlia sekä harrastus- ja virkistystoimintaa. Karjalan Liiton jokavuotisilla kesäjuhlilla pääset tapaamaan muita karjalaisia ja karjalaishenkisiä ihmisiä Suomesta ja ulkomailta.

< lokakuu 2020 >
matiketopelasu