Karjalaisseurojen Tampereen piiri ry

Karjalaisseurojen Tampereen piiri kokoaa yhteen karjalaisseurat Pirkanmaalla.

Tule mukaan joukkoomme!

Lue lisää!

Naistoimikunta

Piirakkatalkoot ovat yksi Naistoimikunnan toimintaan kuuluva osa.

Hengellinen toimikunta

Jokavuotinen yhteisöllinen ”Pirkkalainen Messu” su 3.5.2020 klo 10.00

KORONAKRIISIN AIHEUTTAMAT RAJOITUKSET HELPOTTAVAT!

Puheenjohtaja 050 5770110

Myymälä

Tilaa Karjala-laatta tai useita!

Kuvagalleria

Katso kuvia toiminnastamme vuosien varrelta. (Ei vielä kuvia)

Hallituksen kokoukset 2020: Syksyn kokoukset vielä avoinna.

12.8. klo 18 Karjalan puisto, Karjalan Kaiku- puistokonsertti, jonka yhteyteen pyrimme järjestämään muutakin ohjelmaa korona tilanteen huomioiden.

Alustava tieto, että piirin hallituksen kokous olisi 10. elokuuta klo 17.30 Äijälässä, paikka valittiin siksi, että siellä on väljempää kokoontua.

Liittokokous on 23. elokuuta Karjala talolla Helsingissä. Ilmoittautuminen kokoukseen 24.7. mennessä.

=================================================

Piirin alue on laaja Ikaalisista Punkalaitumelle ja Juupajoelta Lempäälään. Seuroja on kaikkiaan parikymmentä (21)  ja niihin kuuluu yhteensä noin 1400 jäsentä. Olemme syntyperäisiä Karjalaisia, karjalaisjuurisia tai muuten vain Karjala-faneja. Jos et vielä kuulu mihinkään Karjalaseuraan, niin olet lämpimästi tervetullut iloiseen joukkoomme. Voit liittyä sinulle soveltuvaan seuraan linkistä LIITTYMINEN. Sieltä löydät tietoja Tampereen piirin seurojen toiminnasta. (Kunhan saadaan täysin toimimaan.)
Myös yhteyshenkilömme välittävät liittymisilmoituksesti haluamaasi seuraan. Yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta. Lämpimästi tervetuloa!

Alla olevat kuvat:

Piirin edustajat laskevat seppeleen sodissa kaatuneiden muistomerkille Tampereen Kalevankankaalla (vas.) ja seppeleen siunaustilaisuus Kalevan kirkossa 15. maaliskuuta 2020. Oikeanpuolimmainen kuva takavuosilta Karjalaisilta Kesäjuhlilta.

Mahdollisuus matkustaa yhdessä Karjalaan ja harrastaa kaikkea kiinnostavaa

Piirin seuroihin liittymällä pääset mukaan monipuoliseen aktiiviseen toimintaan. Osallistumalla voit itse vaikuttaa, mitä seura tarjoaa jäsenilleen. Retket Karjalaan kuuluvat säännölliseen toimintaamme, mutta niiden välillä on monenlaisia kokoontumisia, juhlia sekä harrastus- ja virkistystoimintaa. Karjalan Liiton jokavuotisilla kesäjuhlilla pääset tapaamaan muita karjalaisia ja karjalaishenkisiä ihmisiä Suomesta ja ulkomailta.

< elokuu 2020 >
matiketopelasu