Seuraava kiinnostava tapahtuma on pian.

Tervetuloa mukaan yhteiseen toimintaan

TAPAHTUMIA JA TOIMINTAA

Piirihallituksen  seuraava kokous  24.2. klo 17.30,  Koulukatu 12.

15.3. klo 10 Talvisodan päättymisen muistotapahtuma Kalevan kirkossa. Tilaisuus alkaa mesulla klo 10 ja jatkuu sen jälkeen ohjelmallisena  klo 11.15 Tarkemmat tiedot, kun ohjelmarunko on valmis.

21.3. Tampereen piirin kevätkokous, Äijälässä.

8.4. klo 16 Nokialla 8.4 klo16, SPR Kotipesässä, Pirkkalaistori 1. Opetellaan jälleen karjalanpiirakoiden tekoa. Tiedustelut Nokian Karjala- seura puh. 050 3110911

3.– 6.6.  Retki Sortavalaan, järjestäjänä Tampereen Sortavala seura, tiedustelut. Erkki Heinonen erkki.heinonen@hotmail.com  puh 040 5471416

23.02.2020 klo 15 Nokian Työväenteatteri ”Linnaisten kartanon vihreä huone” lipun jo varanneille.

Musiikkitoimikunta tiedottaa:

Folklandia-risteily 2021

Vuosittainen Folklandia-risteily on kansanmusiikin ja -tanssin talvifestivaali, joka keinuttaa folkväkeä Helsingin ja Tallinnan välillä. Risteilyn täyttää lähes tuhat kotimaista ja kansainvälistä esiintyjää, jotka tarjoavat monipuolisen ja kiinnostavan ohjelmakattauksen. Risteilyltä löytyy konsertteja, klubimeininkiä, tanssia, soittoa, laulua ja laivameininkiä.

Folklandia risteillään laivalla, jossa risteilijöitä hemmottelevat monipuoliset ruokaravintolat, baarit, hytit ja myymälät.

Karjalaisseurojen Tampereen piiri järjestää alueeltaan linja-autokuljetuksen laivalle ja vuoden 2021 risteilyyn on varattu 20 paikkaa. Vuoden 2020 risteilyllä laiva oli loppuunmyyty.

Matkan hinnat

Tiedot vahvistuvat myöhemmin.

Ilmoittautumiset musiikkitoimikunnalle osoitteeseen: taru.iivonen@juupajoki.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan ennakkovarausmaksu  piirin tilille FI19 5732 2620 0412 02.

Risteilyn vastuullinen järjestäjä on matkatoimisto. Matkustajatietoja varten matkustajan on ilmoitettava syntymäaikansa, mahdollinen sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. Matkan ikäraja on 18 vuotta. Matkalla tulee olla mukana voimassa oleva passi tai EU:n virallinen henkilökortti.

Tervetuloa!

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2020

Karjalaisseurojen Tampereen piirin jäseneksi ei voi liittyä suoraan. Toimintaan osallistutaan jäsenseurojen kautta. Ota yhteys lähimpään Karjalaseuraasi.

Yhteystiedot 2020

Anu Aaltonen, .puheenjohtaja Näyttelijänkatu 27 H 30 33720 Tampere 050 5770110 anu.aaltonen(at)tuni.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!