Seuraava kiinnostava tapahtuma on pian.

Tervetuloa mukaan yhteiseen toimintaan

ja kiinnostaviin tapahtumiin!

Karjalan Liiton Kesäjuhlat Hämeenlinnassa 14.-16.6.2019

Juhlaohjelma ja paikat ovat Karjalan Kunnaat -lehdessä. Ota Karjala kortti mukaan!

15.6. la  Yhteiskuljetus Kesäjuhlille bussilla Tampere – Hämeenlinna – Tampere. Lähtö Tampereelta, Vanhankirkon edestä klo 9 ja paluu Tampereelle avajaisjuhlan päätyttyä. Edestakainen kuljetus 20 €, tiedustelut Karjalan Kaiku Ritva Surakka.

16.6. su Yhteiskuljetus lähtee klo 8.30, tiedustelut Tampereen Karjala-seura. Kari Repo 0400 235733 tai karirepo@gmail.com

30.6.    klo 14.30 - 19.30 Teatterikappale VUOKSEN LAULU Nokian Kesäteatterissa. Saapuminen ( Nokian Valtatie 1 )  14.30 mennessä. Teatteriesitys alkaa klo 15.00. Katsomoon pääsee n. 30 min. ennen esityksen alkua.

Näytelmä perustuu Juhani Ahon balladiromaaniin Juha. Rakkausarina, joka näytellään itäisessä Suomessa. Kahden maailman rajalla, metsien, vaarojen ja pitkien vesireittien varrella.

Lippu ja kahvi ovat 30 e  / hlö.

Ilmoittautumiset viimeistään 30.04.19 mennessä. Sirpa Olkinuora puh.  nro   050 – 360 2681 tai sähköpostiin  sirpa.olkinuora@gmail.com. Retken  voi maksaa Tmi Sirkei Ohjelmapalvelujen tilille:  FI7411623500024654  30.05.2019 mennessä.

1.9. Erkki Liikanen Kangasalan Äijälässä klo 14.00. "60 vuotta estradilla". Liput ovaelta 20 €.

Musiikkitoimikunta tiedottaa:

Folklandia-risteily Silja Europalla 10.-11.1.2020

Vuosittainen Folklandia-risteily on kansanmusiikin ja -tanssin talvifestivaali, joka keinuttaa folkväkeä Helsingin ja Tallinnan välillä. Risteilyn täyttää lähes tuhat kotimaista ja kansainvälistä esiintyjää, jotka tarjoavat monipuolisen ja kiinnostavan ohjelmakattauksen. Risteilyltä löytyy konsertteja, klubimeininkiä, tanssia, soittoa, laulua ja laivameininkiä.

Folklandia risteillään Silja Europalla, jossa risteilijöitä hemmottelevat monipuoliset ruokaravintolat, baarit, hytit ja myymälät.

Karjalaisseurojen Tampereen piiri järjestää alueeltaan linja-autokuljetuksen laivalle pe 10.1. ja paluun la 11.1. ja on varannut ennakkoon C hyttiluokasta neljän hengen hyttejä ja kahden hengen hyttejä, yhteensä 40 paikkaa.  (Laivalta on toki valittavissa muitakin hyttiluokkia ja -kokoja, mutta niihin emme ole tehneet ennakkovarausta.)

Matkan hinnat

Linja-autokyyti 30 €/hlö ja risteilymaksu

C-luokan neljän hengen hytissä 95 €/henkilö
C-luokan kahden hengen hytissä 135 €/henkilö

Muut hyttiluokat ja hyttikoot kts. https://www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/folklandia/

Ateriat laivalla lisämaksusta (yli 18 -vuotiaat):

Illallinen 34 €/henkilö Buffet 1. kattaus pe 17.30-19.45

meriaamiainen 12 €/henkilö

erikoisaamiainen 17,50 €/henkilö

lounas 26€/henkilö valintavaihtoehdot: Buffet la 12.30-15, Grill House la 12-16 tai Tavolata la 12-16

Nämä ruokailujen hinnat etukäteen varatessa ja maksaessa. Laivalta ostettaessa ruokailujen hinnat hieman korkeammat. Kattauspaikkoja rajoitetusti.

Ilmoittautumiset tai mahdollisimman pian musiikkitoimikunnalle osoitteeseen: taru.iivonen@juupajoki.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan ennakkovarausmaksu 25 €/hlö ja loppumaksu 30.10. mennessä piirin tilille FI19 5732 2620 0412 02.

Risteilyn vastuullinen järjestäjä on Ikaalisten Matkatoimisto. Matkustajatietoja varten matkustajan on ilmoitettava syntymäaikansa, mahdollinen sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. Matkan ikäraja on 18 vuotta. Matkalla tulee olla mukana voimassa oleva passi tai EU:n virallinen henkilökortti.

Tervetuloa!

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2019

Karjalaisseurojen Tampereen piirin jäseneksi ei voi liittyä suoraan. Toimintaan osallistutaan jäsenseurojen kautta. Ota yhteys lähimpään Karjalaseuraasi.

Yhteystiedot 2019

Anu Aaltonen, .puheenjohtaja Näyttelijänkatu 27 H 30 33720 Tampere 050 5770110 anu.aaltonen(at)tut.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!