Seuraava kiinnostava tapahtuma on pian.

Tervetuloa mukaan yhteiseen toimintaan

ja kiinnostaviin tapahtumiin!

14.4. Kangasalan Äijälässä Ikoninäyttelyn avajaiset.

25.5. Tammelan torin piirakkatapahtuma Tampereella.

27.5. Naistoimikunta: Sultsinoiden tekokurssi klo 13-16, Nekalan siirtopuutarhan pirtti, Muotialantie 43, Tampere. Osallitumismaksu 10€, mukaan oma piirakkapulikka, esiliina ja päähine.

17.4. Nokian Karjalaseura järjestää Punaisen Ristin kanssa yhteistyössä piirakoiden leipomistilaisuuden, jossa on esillä myös evakkoasiaa.

30.6.    klo 14.30 - 19.30 Teatterikappale VUOKSEN LAULU Nokian Kesäteatterissa. Saapuminen ( Nokian Valtatie 1 )  14.30 mennessä. Teatteriesitys alkaa klo 15.00. Katsomoon pääsee n. 30 min. ennen esityksen alkua.

Näytelmä perustuu Juhani Ahon balladiromaaniin Juha. Rakkausarina, joka näytellään itäisessä Suomessa. Kahden maailman rajalla, metsien, vaarojen ja pitkien vesireittien varrella.

Ilmoittautumiset viimeistään 30.04.19 mennessä. Sirpa Olkinuora puh.  nro   050 – 360 2681 tai sähköpostiin  sirpa.olkinuora@gmail.com. Retken hinta on 65 € / hlö, sisältäen teatterilipun, väliaikakahvin ja ruoan ja sen voi maksaa Tmi Sirkei Ohjelmapalvelujen tilille:  FI7411623500024654  30.05.2019 mennessä.

Karjalan Liiton Kesäjuhlat Hämeenlinnassa 14.-16.6.2019.

Tervetuloa!

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2019

Karjalaisseurojen Tampereen piirin jäseneksi ei voi liittyä suoraan. Toimintaan osallistutaan jäsenseurojen kautta. Ota yhteys lähimpään Karjalaseuraasi.

Yhteystiedot 2019

Anu Aaltonen, .puheenjohtaja Näyttelijänkatu 27 H 30 33720 Tampere 050 5770110 anu.aaltonen(at)tut.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!