Seuraava kiinnostava tapahtuma on pian.

Tervetuloa mukaan yhteiseen toimintaan!

TAPAHTUMIA JA TOIMINTAA

19.09. klo 12 Tampereen piirin siirretty kevätkokous Äijälässä (Liuksialankuja 33, Äijälä). Kokouskutsut yhdistyksiin laitetaan poikkeuksellisesti s-postilla. Tarvittaessa pidetään samassa yhteydessä hallituksen kokous.
Syyskuussa allekirjoittanut muistaa seuroja piirin jäsenmaksulaskulla. Laskut perustuvat 1.1.2020 ilmoitettuihin jäsenmääriin - 1 € / jäsen.

30.11. Avautuu Vesilahden kirjastossa” Karjalainen viikko” Talvisodan syttymisen muistotapahtuma. Tilaisuudet ovat iltaisin klo 18 -20
1.12. - karjalainen tori
2.12. - kädentaidon perinteet – kansallispuvut ja feresit
3.12. - sota-ajan laulut

================

MENNEET TAPAHTUMAT:

12.8. klo 18 Karjalan puisto, Karjalan Kaiku- puistokonsertti, jonka yhteyteen pyrimme järjestämään muutakin ohjelmaa korona tilanteen huomioiden.

Piirin hallituksen kokous maanantaina 10. elokuuta klo 17.30 Äijälässä, paikka valittiin siksi, että siellä on väljempää kokoontua.

Piirin hallituksen kokoukset 2020: Syksyn kokoukset vielä avoinna.

Liittokokous on sunnuntaina 23. elokuuta Karjala talolla Helsingissä. Kokoukseen pääsevät paikalle vain viralliset kokousedustajat.

========================================================

PIIRIN KEVÄTKOKOUS 21.3. ON PERUTTU

Karjalaisseurojen Tampereen piirin kevätkokousta Äijälässä, Kangasalla EI PIDETÄ 21.3.

=========================================================

KESÄN MATKAT PERUTTU

30.5.–2.6.    Ikaalisten karjalaseura kiertää Kannaksella. Ruskeala, Sortavala, Lahdenpohja, Kurkijoki, Hiitola, Käkisalmi, Pyhäjärvi. Majoitukset ja matkan yksityiskohdat selviävät myöhemmin. Tiedustelut Lea Jokinen lea.jokinen@ippnet.fi   040 7342865

2. – 5.6.    Kotiseuturetkiretki Sortavalaan, järjestäjänä Tampereen Sortavala seura, tiedustelut Erkki Heinonen erkki.heinonen@hotmail.fi,  puh 040 5471416. Majoitus Riekkalan saaressa, Lambergin lomakylässä. Retki Tulolan- saareen, Valamoon sekä Ruskealan Kivipuistoon.

3. – 6.9.    Tampereen piiri, Karjalan Kaiku, P-nimi perinneyhdistys,  kulttuuri retki Sortavala / Valamo. Tutustuminen Sortavalaan, majoitus hotelli Kaunis. Yksi yö Valamon saarella ja 5 tunnin opastettukierros. Yöpyminen entisissä munkkien keljoissa. Tiedustelut Ritva Surakka 040 7395282 ritva.surakka@pohjolanproto.fi.

Musiikkitoimikunta tiedottaa:

Folklandia-risteily 2021; Tampereen piiri ei järjestä yhteistä matkaa.

Vuosittainen Folklandia-risteily on kansanmusiikin ja -tanssin talvifestivaali, joka keinuttaa folkväkeä Helsingin ja Tallinnan välillä. Risteilyn täyttää lähes tuhat kotimaista ja kansainvälistä esiintyjää, jotka tarjoavat monipuolisen ja kiinnostavan ohjelmakattauksen. Risteilyltä löytyy konsertteja, klubimeininkiä, tanssia, soittoa, laulua ja laivameininkiä.

Folklandia risteillään laivalla, jossa risteilijöitä hemmottelevat monipuoliset ruokaravintolat, baarit, hytit ja myymälät.

Karjalaisseurojen Tampereen piiri järjestää alueeltaan linja-autokuljetuksen laivalle ja vuoden 2021 risteilyyn on varattu 20 paikkaa. Vuoden 2020 risteilyllä laiva oli loppuunmyyty.

Matkan hinnat

Tiedot vahvistuvat myöhemmin.

Kysymyksiin vastaa taru.iivonen@juupajoki.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan ennakkovarausmaksu  piirin tilille FI19 5732 2620 0412 02.

Risteilyn vastuullinen järjestäjä on matkatoimisto. Matkustajatietoja varten matkustajan on ilmoitettava syntymäaikansa, mahdollinen sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. Matkan ikäraja on 18 vuotta. Matkalla tulee olla mukana voimassa oleva passi tai EU:n virallinen henkilökortti.

Tervetuloa mukaan tulevien vuosien matkalle!

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2020

Karjalaisseurojen Tampereen piirin jäseneksi ei voi liittyä suoraan. Toimintaan osallistutaan jäsenseurojen kautta. Ota yhteys lähimpään Karjalaseuraasi.

Yhteystiedot 2020

Anu Aaltonen, .puheenjohtaja Näyttelijänkatu 27 H 30 33720 Tampere 050 5770110 anu.aaltonen(at)tuni.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!