Karjalaisseurojen Pirkanmaan piiri kokoaa yhteen karjalaisseurat Tampereen seudulla ja Pirkanmaalla.

Uudet kujeet vuonna 2024!

Lue lisää!

Perinnetoimikunta (ent. Naistmk)

Piirakkatalkoot ovat yksi Perinnetoimikunnan toimintaan kuuluva osa.

Hengellinen toimikunta

Hyvää vuodenvaihdetta!

Puheenjohtaja Jorma Lind puh. 050 355 7023

Myymälä

Tilaa Karjala-laatta tai useita!

Kuvagalleria

Katso kuvia toiminnastamme vuosien varrelta.

Piirin alue on laaja Ikaalisista Punkalaitumelle ja Juupajoelta Lempäälään. Seuroja on kaikkiaan parikymmentä (21)  ja niihin kuuluu yhteensä noin 1400 jäsentä. Olemme syntyperäisiä Karjalaisia, karjalaisjuurisia tai muuten vain Karjala-faneja. Jos et vielä kuulu mihinkään Karjalaseuraan, niin olet lämpimästi tervetullut iloiseen joukkoomme. Voit liittyä sinulle soveltuvaan seuraan linkistä LIITTYMINEN. Sieltä löydät tietoja Pirkanmaan piirin seurojen toiminnasta. (Kunhan saadaan täysin toimimaan.)
Myös yhteyshenkilömme välittävät liittymisilmoituksesti haluamaasi seuraan. Yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta. Lämpimästi tervetuloa!

Alla olevat kuvat:

Piirin edustajat laskevat seppeleen sodissa kaatuneiden muistomerkille Tampereen Kalevankankaalla (vas.) ja seppeleen siunaustilaisuus Kalevan kirkossa 15. maaliskuuta 2020. Oikeanpuolimmainen kuva takavuosilta Karjalaisilta Kesäjuhlilta.

Mahdollisuus matkustaa yhdessä Karjalaan ja harrastaa kaikkea kiinnostavaa

Piirin seuroihin liittymällä pääset mukaan monipuoliseen aktiiviseen toimintaan. Osallistumalla voit itse vaikuttaa, mitä seura tarjoaa jäsenilleen. Retket Karjalaan kuuluvat säännölliseen toimintaamme, mutta niiden välillä on monenlaisia kokoontumisia, juhlia sekä harrastus- ja virkistystoimintaa. Karjalan Liiton jokavuotisilla kesäjuhlilla pääset tapaamaan muita karjalaisia ja karjalaishenkisiä ihmisiä Suomesta ja ulkomailta.

< huhtikuu 2023 >
matiketopelasu