Valkealan Karjalaseura

-perinneruokateema

Huhtikuu - KL:n liittoseminaari/kokous

Toukokuu - Helatorstain kirkkopyhä

Kesäkuu -Karjalan Liiton Kesäjuhlat Hämeenlinnassa 14.-16.6.

Heinäkuu -kesäretki Kotkaniemeen Luumäelle/kesäteatteri

Elo-syyskuu -jäsenilta/kulttuuripäivä

Lokakuu -seuran sääntöjen määräämä syyskokous

Marraskuu -kukkien lasku Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä pyhäinpäivänä

Joulukuu - pikkujoulut

- itsenäisyyspäivän tapahtumat hautausmaan muistomerkeillä kirkonmenojen yhteydessä

Liiton kuntoralliin ja muihin liiton ja piirin tapahtumiin ja kilpailuihin voi kukin jäsen osallistua oman kiinnostuksen mukaisesti. Kirjaamalla liikuntasuoritukset kuntokorttiin seuramme saa toimintapisteitä. Syyskokouksen valitsemat seuran edustajat osallistuvat Karjalan Liiton ja Karjalaseurojen Kymenlaakson piirin kokouksiin. Osallistumme piirin kulttuuri-, urheilu ym. tilaisuuksiin mahdollisimman aktiivisesti. Haemme toiminta-avustusta Kouvolan kaupungilta ja JEV-säätiöltä. Seuran hallitus kokoontuu vähintään neljä kertaa vuoden aikana ja tarvittaessa useamminkin.

Jäsenmaksu 2019

Valkealan Karjalaseuran jäsenmaksu on 25 €/vuosi (sisältää Karjalan liiton jäsenmaksun, Karjalan kunnaat -lehden 4 kertaa vuodessa sekä muita Karjala-kortin tarjoamia etuja). Alle 18-vuotiaat 15 €.

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Katriina Suurpää (050 532 3362, katriina.suurpaa@edukouvola.fi), sihteeri Sari Lankinen (040 760 7743, sari.lankinen@edukouvola.fi), hallituksen jäsenet Tiina Kinnunen, Pekka Sihvo, Sirkku Suurpää, Jukka Junnola, Airi Patrikainen, Eero Syrjänen, Erja Turkki, Timo Nikkanen, Kaisa Nikkanen, Seppo Nikkanen (rahastonhoitaja)

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!