Tapiolan Karjala-seuran tapahtumat

Tule mukaan!

Tapiolan Karjala-seura kokoontuu Tapiolan Palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1, Tapiola, kuukauden viimeisenä tiistaina.

Seura kokoontuu normaalisti joka kuukauden viimeisenä tiistaina jäsentapaamiseen Tapiolan palvelukeskuksessa. Huhtikuussa kokoonnumme kuitenkin jo 23.4.2024.

Kevään 2024 kokouspäivät ovat 30.1., 27.2., 26.3. ja 23.4.2024.  Sääntömääräinen kevätkokous pidetään 26.3.2024. Kutsu syyskokoukseen lähetetään syyskauden toiminnasta kertovan tiedotteen yhteydessä sähköpostina tai kirjeenä.

Jäseniltojen alustava ohjelma:

30.1.2024 klo 18.00  Politiikkaa ja piirakkaterapiaa, vieraana Katja Tikka

27.2.2024 klo 18.00 Karjalainen geeniperimä, vieraana Marja Pirttivaara

26.3.2024 klo 18.00 Sääntömääräinen kevätkokous. Kokouksen jälkeen FT Hellä Neuvonen-Seppäsen aiheena on Evakkojen perilliset.

23.4.2024 klo 18.00 Aiheena Inkeriläiset, vieraana Helena Miettinen Nouse Inkeri ry:stä.

Tapahtumakalenteri
< maaliskuu 2024 >
matiketopelasu
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7

Tapiolan Karjala-seuran jäsenmaksu vuonna 2024 on 10€. Jäsenmaksun suuruudesta päätetään vuosittain sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa. Vuodesta 2021 alkaen jäsenmaksujen laskutuksen hoitaa Karjalan Liitto suoraan jäseniltä. Laskut lähetetään tammikuussa 2024. Laskutussumma sisltää jäsenen kaikkien yhdistysten jäsenmaksut, piirin maksun sekä Karjalan Liiton 20 euron maksun.