Tapiolan Karjala-seuran tapahtumat

Tule mukaan!

Tapiolan Karjala-seura kokoontuu Tapiolan Palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1, Tapiola, kuukauden viimeisenä tiistaina.

Seura kokoontuu normaalisti joka kuukauden viimeisenä tiistaina jäsentapaamiseen Tapiolan palvelukeskuksessa.

Kokoontumisrajoituksia on poistettu, joten voimme taas jatkaa jäseniltoja. Syksyn kokouspäivät ovat 27.9., 25.10. ja 22.11.2022.  Sääntömääräinen syyskokous pidetään 22.11.2022. Kutsu syyskokoukseen lähetetään syksyn tiedotteen yhteydessä sähköpostina tai kirjeenä.

Jäseniltojen alustava ohjelma:

27.9.2022 klo 18.00  Johanna Juola Kuuloliitosta kertoo aiheesta Kuulo ja ikääntyminen

25.10.2022 klo 18.00 Kihuperinne elää, pitäjäjuhlien historiaa ja nykypäivää. Puhujana Helena Tapper

22.11.2022 klo 18.00 Sääntömäärinen syyskokous, muu ohjelma ilmoitetaan myöhemmin

Tapahtumakalenteri
< marraskuu 2022 >
matiketopelasu
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11

Tapiolan Karjala-seuran jäsenmaksu vuonna 2022 on 10€. Jäsenmaksun suuruudesta päätetään vuosittain sääntömääräisessä syyskokouksessa marraskuussa. Vuodesta 2021 alkaen jäsenmaksujen laskutuksen hoitaa Karjalan Liitto suoraan jäseniltä. Laskut lähetetään tammikuussa 2022. Laskutussumma sisltää jäsenen kaikkien yhdistysten jäsenmaksut, piirin maksun sekä Karjalan Liiton 20 euron maksun.