Tapahtumat

• Hinttalan Karjalaiset markkinat 9.8.2020. Markkinoiden 70v juhla, ohjelmaan palataan myöhemmin.
  • Nokian Karjala-Seuran kevätkouksen 25.3.2020 jälkeen tarinatuokio klo 18:30, Aino Nenonen kertoo kansallispuvusta ja sen historiasta. Tilaisuus on kaikille avoin.
  • Pyhäinpäivänä 31.10.2020 pidetään muistotilaisuus Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä yhteistyössä Karjalaisen Nuorisoseuran kanssa.
  • Karjalanpiirakoiden leipomisien opastus/koulutustilaisuus 8.4.2020 klo 16:00 ja 17:30 yhteistyössä SPR:n kanssa. Ilm. 0503110911/Satu
  • Nokian mammojen kanssa pidetään yhteinen tilaisuus liittyen Rotina perinteeseen 3.4.2020 SPR:n tiloissa.
  • Talvisodan päättymisen muistotapahtuma 15.3.2020 Kalevan kirkossa.
Tapahtumakalenteri
< syyskuu 2020 >