Lahden Torkkelin Kilta

Lahden Torkkelin Kilta on perustettu 8.5.1949 Lahdessa.

Killan matka Konevitsa - Käkisalmi - Viipuri 3. - 5.7.20

Alustava ohjelma

Lähtö Lahdesta omalla bussilla perjantaina 3.7. aamulla kohti Sortanlahtea, josta laivalla klo 12 Konevitsan saarelle. Konevitsassa lounas, opastus, illallinen ja yöpyminen. Lauantaina 4.7. lounaan jälkeen laivamatka takaisin Sortanlahteen ja bussilla Käkisalmeen. Tutustuminen Käkisalmeen ja majoittuminen hotelli Capitan Morgan (15 km Käkisalmen keskustasta), jossa tarjoillaan myös illallinen. Sunnuntaina 5.7. lähtö aamiaisen jälkeen kohti Viipuria. Myöhäinen lounas klo 15 ravintola Espilässä. Lahteen palataan arviolta klo 21 mennessä.

Hinta Killan jäsenille (muille + 40 €):

n. 350 € / hlö 2-hengen huoneessa

n. 400 € / hlö 1-hengen huoneessa

Matkakohteet sijaitsevat Leningradin alueella, jonne on mahdollista hankkia e-viisumi. Jokainen matkustaja huolehtii silloin omatoimisesti viisumin hankinnasta ja sen oikeellisuudesta.

Tiedustelut: Liisa Montin, liisa.montin@metropolia.fi, 045 - 139 3075 (miel. iltaisin)

Paula Kurki-Suonio, paula.kurki-suonio@kurki-suonio.fi, 0500 - 490 916

ILMOITTAUTUMISET LIISALLE (ILMOITTAUTUMINEN ON SITOVA 18.5. 2020)

Lahden Torkkelin killan tarkoituksena on  entisen Viipurin, monipuolisen  kulttuurikaupungin muistojen säilyttäminen, kaupungin tunnetuksi tekeminen, Viipurin historian tutkiminen, kotiseututunteen ja karjalaisuuden ylläpitäminen sekä toimiminen yhdyssiteenä entisten viipurilaisten ja heidän jälkeläistensä kesken.