Seuran toimintaa

Seuran toimintaa pääpiirteittäin:

Viikottain kokoonnumme "TAVATAAN TIISTAINA" päiväksi Äijälään. Toivomme, että silloin tapaisimme jäseniämme ja muita kävijöitä. Toisinaan touhuamme milloin mitäkin, mutta me osaamme myös olla tekemättä mitään. Yhdessö juomme iltapäiväkahvit.

JUHLATALO ÄIJÄLÄN TILAVARAUKSET ja siihen liittyvät esittelyt työllistävät. Varauksien yhteydessä myös karjalaisen kulttuurin tietämys vierailijoille lisääntyy.

SINNIKÄS TARINAKERHO kokoontuu kerran kuussa Äijälään haastamaa ja muistelemmaa menneitä ja juomaa kohvii. Mukaan voi tulla kuka tahansa.

TEHOKAS PIIRAKKARYHMÄ paistaa piirakoita myytäväksi sekä tarjoiltavaksi seuran järjestämissä tilaisuuksissa, Piirakoiden MYYNTI TORILLA on suosittu tapahtuma muutaman kerran vuodessa. Ryhmä toimii melko ahkerasti varsinkin talvi- ja syyskaudella. Ryhmään kaivataan vahvistusta. Yhteys sirkka.l.vesterinen@gmail.com PIIRAKKAKURSSEJA järjestetään kysynnän mukaan.

TALON KUNNOSSAPITO työllistää miesporukkaa. Pääovelle on tehty inva-luiska ja WC-tila on kunnostettu inva-WC:ksi.

NÄYTTELYIDEN RAKENTAMINEN helpottuu uuden ripustusjärjestelmän myötä.

SUOSITUT MUSEOESITTELYKIERROKSET ryhmille jatkuvat varsinkin kesäisin.

MUSEOESINEIDEN LUETTELOINTI jatkuu. Äijälän vanhan ARKISTON SIIVOUS JA DOKUMENTOINTI on tämän vuoden projekti.

Vuosittaisista tapahtumista mainittakoon TALVIRIEHA, kesällä LASTEN PIIRAKKAKURSSI, loppukesästä MUSEOIDEN ILTA ja jouluaikaan PUUROJUHLA. Kevään tullen riittää touhua pihapiirissä samoin syksyisin.

HALLITUS V. 2020

Liisa Teittinen, puh.joht.    040 5270117 liisa.m.teittinen@gmail.com

Timo Jokinen, siht.             050 5883782 timo.jokinen@kotikone.fi

Jyrki Uskalinmäki

Toini Heino

Anneli Hyttinen

Pirjo Kemppainen

Markku Korhonen              046 6483147, 045 6012588

markkukorhonen.a@gmail.com

Matti Lappalainen              040 5123888 lappismatti@gmail.com

Jorma Lappalainen

Sirkka Vesterinen                0503616974 sirkka.l.vesterinen@gmail.com

Aktiivinen porukka on vähissä, tule auttamaan!

Mikä on Äijälä-talon/karjalaseuran tulevaisuus?

Tervetuloa Äijälään, tule tutustumaan toimintaamme!