Kangasalan Karjalaseura ry

Jäseneksi liittyminern

TERVETULOA JOUKKOOMME

Liittyminen seuramme jäseneksi onnistuu alla olevalla liittymislomakkeella

Vuoden 2020 jäsenmaksu on 35€/jäsen, josta tilitämme liitolle 20€/jäsen, piirille 1€ ja omalle seuralle jäsenmaksusta jää 14€/jäsen. Jos olet monen Karjala-seuran jäsen, maksa liiton jäsenmaksu vain yhteen seuraan.

Karjalan Liitto vastaa valtakunnallisella tasolla karjalaisen kulttuurin säilymisestä, koulutuksesta ja tiedotuksesta. Arvostakaamme yhteistä karjalaisten sekä karjalaisuudesta kiinnostuneen väestön kulttuuri- ja etujärjestön toimintaa ja tulevaisuutta Liiton jäsenyydellä.

Mikäli jäsenmaksua ei ole maksettu kahteen vuoteen, hallituksella on oikeus poistaa jäsen jäsenrekisteristä. Kannatusjäsenmaksun suuruus on lahjoittajan hallinnassa.

Jäsenmaksun eräpäivä on 31.1.2020, maksu Kangasalan Karjalaseuran tilille FI23 5104 0040 0227 37. Ensi vuonna jäsenmaksun laskuttaa Karjalan Liitto.

Liittyessäsi seuraamme ja samalla Karjalan Liittoon, saat Karjalan Liiton myöntämät jäsenedut, esim. Karjalan Kunnaat- jäsenlehden neljä kertaa vuodessa.  Toukokuun lehdessä saat henkilökohtaisen Karjala-korttisi, jolla saat alennuksia mm. kesäjuhlien pääsymaksuista, koulutuksista, seminaareista, matkoista ja tuotteista.

Karjala-lehden toimitus lähettää jokaiselle uudelle  Karjalan Liiton jäsenmaksun maksvalle jäsenelle ilmaiseksi Karjala-lehden tutustumisjakson kuukauden ajaksi. Jäsenrekisterin hoitaja telee tilaukset Karjala-lehden toimitukselle.

Jäsentiedote ja jäsenmaksutiedot postitetaan sähköisenä/paperisena tammikuun alkupuolella.

Tutustu Karjalaseuran rekisteriselosteeseen ja jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen

Jäsenmaksu

Kangasalan Karjalaseuran jäsenmaksu on 35€/vuosi., maksu tilille FI23 5104 0040 0227 37

Yhteystiedot

Jäsenasiat, osoitteenmmutokset ja sähköpostin muutokset, sirkka.l.vesterinen@gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!