Imatran seudun Karjalaisten toimintaa..

Imatran seudun Karjalaiset ry:n uusi toimintavuosi pyörähtää käyntiin tutuilla toiminnoilla ja ja uusiakin pyrimme toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan. Suositut tupa-illat/kiisseli-illat jatkavat omalla paikallaan aina kuukauden viimeisenä torstaina talvikaudella ja kesällä järjestämme yhteislauluiltoja kesä-, heinä ja elokuussa Vuoksen Kalastuspuistossa. Aikuisten kansantanssiryhmä Nestorit kokoontuu harjoittelemaan myös Meltolan koululle kerran viikossa. Seuramme osallistuu myös Karjalaisille Kesäjuhlille jotka järjestetään kesäkuussa aina viikkoa ennen juhannusta olevana viikonloppuna. Toimimme myös Etelä-Karjalan Karjalaisseurojen piiri ry:n  toiminnoissa ja osallistumme myös piirin eri tapahtumiin.

Jäsenmaksu 2020

Imatran Seudun Karjalaiset ry:n jäsenmaksu on 30 €/vuosi

Yhteystiedot 2020-2021

Puheenjohtaja Mervi Kouhia p.0400 603502 Varapuheenjohtaja Maija-Liisa Korhonen p.0442811228 maija-liisa.korhonen@hotmail.com Sihteeri Anna-Liisa Heikka p. 050 4905004 anna-liisa.heikka@kymp.net