Imatran seudun Karjalaisten toimintaa..

Imatran seudun Karjalaiset ry:n 70.v toimintavuosi pyörähtää käyntiin tutuilla toiminnoilla ja uusiakin pyrimme toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan. Seuramme 70.v juhlaa vietämme 7.3.2020 Kulttuuritalo Virran Vierashuoneessa. Suositut tupa-illat/kiisseli-illat jatkavat omalla paikallaan aina kuukauden viimeisenä torstaina talvikaudella ja kesällä järjestämme yhteislauluiltoja kesä-, heinä ja elokuussa Vuoksen Kalastuspuistossa. Tulossa on myös iso yhteislaulu-ilta Koskenpartaan kävelykadulle 12.8.2020. Laulattajana toimii Mikko Alatalo säestäjineen. Yhteislaulu-ilta toteutetaan yhteistyönä Karjalan Liitto Ry:n ja E-K Karjalaisseurojen piirin kanssa. Aikuisten kansantanssiryhmä Nestorit kokoontuu harjoittelemaan myös Meltolan koululle kerran viikossa. Seuramme osallistuu myös Karjalaisille Kesäjuhlille Helsingissä 12.-14.6.2020. Tänä vuonna on myös erityinen juhlavuosi joten Kesäjuhlien ohjelmat koostuvat sen mukaisesti koska Karjalan Liitto täyttää 80 vuotta. Toimimme myös Etelä-Karjalan Karjalaisseurojen piiri ry:n toiminnoissa ja osallistumme myös piirin eri tapahtumiin. Lisätietoja saat Karjala-lehden ja Uutisvuoksen seurapalstoilta.

Jäsenmaksu 2020

Imatran Seudun Karjalaiset ry:n jäsenmaksu on 30 €/vuosi

Yhteystiedot 2020-2021

Puheenjohtaja Mervi Kouhia p.0400 603502 Varapuheenjohtaja Maija-Liisa Korhonen p.0442811228 maija-liisa.korhonen@hotmail.com Sihteeri Anna-Liisa Heikka p. 050 4905004 anna-liisa.heikka@kymp.net