Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Tilaus- ja toimitusehdot

Toimitamme tuotteet postitse, jolloin tuotteeseen lisätään postimaksu.

Verkkokaupasta tilattaessa toimitusaika on 6-10 arkipäivää ajankohdasta ja sesongista riippuen.

Tuotteet maksetaan verkkopankin kautta tilauksen yhteydessä.

Toimitamme lähetykset Postin kirjeenä, pienlähetyksenä tai postipakettina tilauksen koosta riippuen. Postipakettilähetyksestä tulee saapumisilmoitus tekstiviestinä Postilta.

Toimitus vain EU:n alueelle.

Liiton henkilöjäsenet saavat jäsenalennuksia rekisteröitymällä verkkokauppaan.
Kirjautuminen tapahtuu verkkokaupan sivun yläreunasta:
"kirjaudu sisään" -> "rekisteröidy". Muista lisätä oma jäsennumerosi.
Jos et tiedä tai muista omaa jäsennumeroasi, saat sen soittamalla SieMie-puodin numeroon 044 730 0118 (arkisin klo 9.30-15.00) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto(at)karjalanliitto.fi

Jäsenseurojen kannattaa tehdä tilaukset sähköpostitse, jotta saatte kaikki seura-alennukset. Jäsenseuroille lähetämme tuotteet ilman postiennakkoa.

Sähköpostitse tai puhelimitse tilatut tuotteet lähetämme postiennakolla, jolloin postimaksu on postiennakkolisän kanssa yhteensä 17€. Toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Palauttaessasi tai vaihtaessasi tuotteen postikulut jäävät maksettavaksesi. Jos palautuksen syynä on tuotteen viallisuus, maksamme postikulut puolestasi.

Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja palautuksen mukaan tulee liittää lähete, jossa on merkittynä laskun päiväys, laskun numero sekä asiakasnumero, jotka löytyvät laskun oikeasta yläreunasta.

Tuotteita on myynnissä myös Karjalan Liiton myymälässä Karjalatalolla osoitteessa Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki. SieMie-puoti on avoinna tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 11-17, muina aikoina suljettu (aukioloajat voimassa 1.1.2023 alkaen).