Kirjallisuutta, karttoja, adresseja, laattoja...

Kiinnostavia aineistoja myytävänä

HUOM: UUTUUS: Karjala-Pop-cd! Sisältää 10 ihastuttavaa kappaletta, jotka nuoret muusikot Pauliina Vuolanne ja Ville Haavisto sovittivat yhdessä Masi Luoman kanssa. Kappaleet kerätty 10 vuotta sitten pidetyn sävellyskilpailun runsaasta sadosta. Hinta 14 € + 2 € postituskuluja. Hankittavissa myös seuroille myyntiin!

PRONSSINEN KARJALA-LAATTA!

Karjalaisseurojen Tampereen piiri ry on tuottanut pronssisen korkeatasoisen Karjala-laatan.   Se on tarkoitettu kiitokseksi, muistoksi lahjaksi tai kunnianosoitukseksi hautakiveen. Laattaa olemme myyneet jo useamman vuoden ajan ja sitä suojaa tekijänoikeutemme.

Aiemmin tekemämme erikoistarjous pronssisesta Karjala-laatasta on edelleen voimassa. Toimitusehtoa olemme jopa parantaneet. Kiitos niille seuroille, jotka ovat laattaerän tilanneet.  Normaalisti yhden laatan hinta on 30 euroa ja lähetyskulu on 7 euroa.  Ostaessanne 10 kpl erän on 25 euroa/laatta ja 10 kpl:n lähetyskulu on 20 euroa.

Kahdenkymmenen laattaan tilauksesta emme peri lähetyskuluja. Näin säästätte jo kymmenen laatan tilauksessa 10 euroa/kpl verrattuna yksittäisen laatan tilaukseen. Mikäli maksuehto 30 pv netto on liian nopea, voimme neuvotella maksuajan pidentämisestä. Laattoja on varastossa useaan toimituserään. Koska emme voi ennakoida tilausten määrää, tarjous on voimassa välimyyntivarauksin. Varaamalla ennakkoon erän varmistatte saatavuuden.

Nyt teillä on oivallinen tilaisuus muistaa esim. syys- tai vuosikokouksen yhteydessä ansioituneita jäseniänne arvokkaalla ja kauniilla Karjala-laatalla.  Hautakiveen tulevien laattojen sesonki on alkanut  keväällä, kun sääolot sallivat kiinnitykset kuivaan pintaan. Vuosijuhlien yhteydessä on alettu muistaa esimerkiksi edesmenneitä puheenjohtajia kiinnittämällä hautakiviin Karjala-laatta.   Seurat ovat myös järjestäneet jäsenilleen tilaisuuksia, joissa on mahdollisuus kiinnityttää omaisten hautakiviin laattaamme.

KARJALA-LAATTA

Korkealuokkainen pronssivalutuote kauniissa sinisessä kotelossa. Karjala-laattoja voi tilata kiitokseksi seuran aktiivitoimijoille, muistoksi, lahjaksi tai kiinnitettäväksi hautakiveen.

TILAUKSET:

Matti Pirhonen, puh. 050 3202 890, matti.j.pirhonen@gmail.com

*********

Karjalaisseurojen Tampereen piirillä on myynnissä monenlaisia tuotteita, mm. kirjallisuutta, karttoja, CD- ja DVD-levyjä, adresseja, onnittelukortteja. Valitse tästä oma tuotteesi ja tilaa ohjeen mukaan.

Karjala lehden tuottamia  pitäjäkarttoja luovutetulta alueelta on piirin varastossa jäljellä: Heinjoki, Kanneljärvi, Sakkola, Uusikirkko, Äyräpää  hinta 8 €. Karttoja saa tilaamalla Ritva Surakalta hintaan 15 € / kpl.

Pitäjämukeja voitte myös tilata piirin kautta! 15 € kpl

Evakkojuna DVD vielä muutama kappale jäljellä 12 €, hyvä lahjavinkki.

Karjala-Pop-levyn ensipainos myynnissä hinta 14 € kpl.

KARTTA JA LEVYT

KARJALA-lehden julkaisema Muistojen Kajala -kartta.

Hinta: 15 €/kpl+lähetyskulut

ÄITI KARJALA -CD ja KARJALA TANSSII -CD.

Karttojen ja levyjen sekä Evakkojuna-DVD:n tilaukset:

Ritva Surakka, 040 7395282, ritva.surakka@pohjolanproto.fi

ADRESSIT

Piirin adresseja (7 euroa/kpl). Tarjolla myös 2-osainen kuorellinen onnittelukortti, 2,50 euroa/kpl.

Tilaukset Ritva Surakalta.

KIRJAT

Markus Lehtipuun kirjan KARJALA - SUOMALAINEN MATKAOPAS uudistettu painos, hinta 20 €/kpl.

Tilaukset Ritva Surakalta.

KARJALAISLAULUJEN NUOTTIKIRJAT

Neljässä osassa yhteensä 254 laulun nuotit.

Hinnat: Osat 1 - 4: Pyydä tarjous koko sarjasta.

Tilaukset: Ritva Surakka, 040 7395 282, ritva.surakka@pohjolanproto.fi

Pyreät kivat

Jäsenmaksu 2020

Piirin jäsenmaksu vuonna 2020 on 1 €/jäsen vuodenvaihteen jäsenmäärän mukaan.

Yhteystiedot 2020

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan toimintaamme, kysy lisää yhteyshenkilöiltä! Kerro viestisi sujuvasti sähköpostilla! Kotisivujen ylläpitäjänä toimii AILA-LIISA LAURILA, piirihallituksen sihteeri.

Anu Aaltonen, puheenjohtaja
Näyttelijänkatu 27 H 30