Tervetuloa Naistoimikunnan omalle kotisivulle!

Tietoa tapahtumista ja toiminnasta.

Näin me toimimme

Naistoimikunnalla on perinteisesti tärkeä rooli piirin järjestämissä tapahtumissa. Tämän lisäksi toimikunta järjestää omia tapahtumia. Perinteinen toimintamuoto on ruokahuollon järjestäminen erilaisiin juhliin ja tilaisuuksiin. Ruokaan liittyvien asioiden lisäksi painotamme toiminnassamme kädentaitoja eli käsitöiden tekemistä.

Naistoimikunta on toiminut virkeästi. Virkkasimme Tallipihan kahvioon pääsiäisen keltaisia pitsiliinoja. Luovutus tapahtui keväällä. Syksyllä virkattiin uudet liinat, jotka luovutettiin 15. marraskuuta 2019.

Lisäksi naistmksta Anja Hakonen käy koulussa lukumummona. Mannerheimin Lastensuojeluliitto järjestää yhden päivän kestävän koulutuksen, joka on edellytyksenä lukumummohommaan.

Tule mukaan Naistoimikunnan toimintaan!

VUODEN 2019 TOIMINTAA:

27.5. Sultsinoiden tekokurssi klo 13-16, Nekalan siirtopuutarhan pirtti, Muotialantie 43, Tampere. Osallitumismaksu 10€, mukaan oma piirakkapulikka, esiliina ja päähine.

31.7. Kesäretki, höyrylaiva Tarjanteella Tampereelta, Mustalahden satamasta, Virroille ja paluu Paunun reittivuorolla linja-autoasemalle, keskiviikkona 31.7. klo 10-18, hinta 89,00€ sis. lounaan laivalla, iltapäiväkahvi 6€ ei sisälly hintaan. Ilmoittautumiset Armi Ronimus-Nieminen.

Naistoimikunta

Armi Roimus-Nieminen