Tule mukaan - aina ei tarvitse edes ilmoittautua!

Tampereen piirin tapahtumat

Tapahtumakalenteri
< huhtikuu 2019 >
matiketopelasu

Surakan sanomat kertoo
mitä piirin alueella pitää tietää

14.4. klo 14                Ikoninäyttely avautuu Äijälässä, Liuksialankuja 33, Kangasala. Luento Riitta Sipilä. Siirtokarjalaisista kertova pysyvä näyttely Äijälässä.

27.4.                           Karjalan Liitto, liittovaltuuston kokous ja järjestöseminaari. Karjala talo, Käpylänkuja 2.

7. – 9.5.                      Kulttuurimatka Viipuriin.

8.5. mennessä       Ilmoittautuminen 10-11.01.2020 Folklandia risteilylle Helsinki –Tallinna-H:ki. Varausmaksu 25 € / henk. loppumaksu varauksesta riippuen
                               karjalaisseurojen Tampereen piirin tilille  FI 19 5732 2620 0412 02. Tiedustelut Taru Iivonen s-posti taru.iivonen@juupajoki.fi

25.5.                     Karjalaistapahtuma Tammelan torilla, piirakoiden ym. leipomo- tuotteiden myyntitapahtuma seuroille ja piirille. Tule haastelemaan ja kertomaan
                             kuulumiset!

3. – 6.6.                    Kotiseuturetki Sortavalaan, Sortavala-seuran matkassa. Majoitus luonnonkauniissa Riekkalan saaressa, Lambergin lomakylässä.
                               Lisämaksusta mahdollisuus Valamon retkeen. Matkan hinta 535 €. Ilm. 29.3. asti Erkki Heinonen 040 5471416 tai Lomalinja 0102898100.

14. -16.6.2019             Karjalaiset kesäjuhlat Hämeenlinnassa. Juhlaohjelma ja paikat Karjalan Kunnaat lehdessä. Karjala kortti mukaan!

15.6.                             Yhteiskuljetus Kesäjuhlille bussilla Tampere – Hämeenlinna – Tampere
                                    Lähtö Tampereelta klo 9 ja paluu Tampereelle avajaisjuhlan päätyttyä.
                                    Edestakainen kuljetus 25 €, tiedustelut Karjalan Kaiku Ritva Surakka.

Tampereen Karjala-seurassa, Koulukatu 12 toimii miestenkerho, naistenkerho, käsityökerho ja murrekerho. Lisätietoa seuran kotisivuilta  www.karjalanliitto.fi/tampereenkarjalaseura Hervannan Karjala-seuran kerhot kokoontuvat Venlantuvalla, Teekkarinkatu 5 B mm. hengellinen piiri, käsityökerho, laulukerho sekä Kunnon Kulkuniekat retkeilevät Hervantaa ristiin rasttiin. Lisätietoja kerhomestari Harri Lundin 0408339002 harri.lundin@tintti.net

matiketopelasu